در مراسم تشییع شهید گمنام در شهر جدید بینالود؛

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام منشأ تحول فرهنگی و معنوی است

قاضی‌زاده هاشمی گفت: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام به‌عنوان یک رویداد فرهنگی که به نام حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها متبرک شده سرآغاز تحول عمیق فرهنگی، معنوی و اخلاقی برای مردم است.
کد خبر: ۶۳۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 19December 2023

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام منشأ تحول فرهنگی و معنوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها، پیکر مطهر شهید گمنام ۲۴ ساله عملیات مسلم ‌ابن عقیل که در منطقه سومار تفحص شده است امروز با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و قشرهای مختلف مردم در شهر جدید بینالود تشییع شد.

«سید احسان قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: امروز شهر بینالود با حضور شهید گمنام دفاع مقدس نورانیت پیدا کرد و به عطر شهادت معطر شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با احداث یادمان این شهید والامقام، این یادمان کانون حضور مردان و زنانی خواهد بود که برای تعالی اخلاق و معنویت به آن رجوع می‌کنند و حاجات خود را از شهیدان می‌گیرند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: به برکت حضور شهید گمنام در شهر بینالود عطر شهادت و فرهنگ جهاد و مقاومت برای همیشه در این شهر ماندگار خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور مادران شهدای جاویدالاثر نشان از چشم انتظاری آن‌ها دارد. امیدواریم هرچه زودتر با تفحص پیکر مطهر فرزندان شهیدشان این چشم انتظاری پایان پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: تشییع و خاکسپاری شهید گمنام به‌عنوان یک رویداد فرهنگی که به نام حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها متبرک شده و امروز برگزاری آن را در شهر جدید بینالود و بخش احمدآباد شاهد بودیم سرآغاز تحول عمیق فرهنگی، معنوی و اخلاقی برای مردم این شهر خواهد بود.

در پایان با مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت شهید گمنام عملیات مسلم ابن عقیل به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها