پیکر شهید گمنام دفاع مقدس به شهرستان مرزی خواف منتقل شد

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس مورد استقبال گرم مردم شهرستان مرزی خواف قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۳۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 18December 2023

پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس به شهرستان مرزی خواف منتقل شد

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آیینی که با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی در محل فاطمیه شهر سلامی از توابع شهرستان خواف برگزار شد شرکت‌کنندگان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

«حسن زنگویی» مسوول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواف اظهار داشت: آیین تشییع و وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقد  تا ۲۹ آذرماه در چند بخش و شهر و روستای شهرستان خواف برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آیین در روز ۲۷ آذر با حضور دانش آموزان در محل سالن مجتمع شهید مدرس شهر خواف و بعد از ظهر همان روز در روستای برآباد و شهرک امام علی (ع) بخش سنگان از توابع این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: عصر دوشنبه ۲۷ آذر ماه پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس از میدان امام خمینی (ره) تا حسینیه الزهرا (س) شهید خواف تشییع خواهد شد و پیکر مطهر این شهید والامقام روز ۲۸ آذر میهمان بخش جلگه زوزن شهرستان خواف خواهد بود و در روستاهای بیاساباد، نیازآباد، باغ بخشی، ابراهیمی و زوزن" شهر قاسم‌آباد تشییع می‌شود.

بر اساس این گزارش پیکر مطهر این شهید گمنام دفاع مقدس در نهایت ۲۹ آذرماه از مسجد جامع به سمت شهر سده بخش سلامی تشییع و در این شهر به خاک سپرده می‌شود.

این شهید والامقام گمنام مربوط به تک ایذایی والفجر هشت است در زمان شهادت ۱۹ سال سن داشته است و پیکر مطهرش در جزیره بوارین تفحص شده است.

شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس طی سال‌های گذشته در شهرستان خواف و بخش‌های سلامی و شهر قاسم‌آباد از توابع این شهرستان به خاک سپرده شده‌اند که هویت یکی از این شهدا سال گذشته شناسایی شد.

با خاکسپاری این شهید گمنام در ۲۹ آذر تعداد شهدای گمنام در شهرستان خواف به شش شهید افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار