امام جمعه شهرستان خواف:

حضور شهدای گمنام بصیرت جامعه را ارتقا می‌بخشد

حجت‌‌الاسلام مظاهری گفت: حضور شهدای گمنام منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم کشور است و روحیه جهاد، مقاومت، شهادت و ولایتمداری که متاثر از فرهنگ و ایثار شهادت است را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۶۳۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ - 18December 2023

حضور شهدای گمنام بصیرت جامعه را ارتقا می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌‌الاسلام «ابوالفضل مظاهری» امام جمعه خواف در مراسم تشییع شهید گمنام با اشاره به اینکه یکی از ثمرات حضور شهدای گمنام ایجاد بصیرت در جامعه است اظهار داشت: باید از خود سوال کنیم شهدا برای چه رفتند که جان شیرین خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.

وی انقلاب اسلامی را تداوم انقلاب امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کانون انتشار اسلام و دین در جهان است و این شهدا هم مانند حضرت زهرا (س) در این مسیر نورانی گام برداشتند و خوشبختانه بعد از گذشت سال‌ها با حضور معنوی خود حیات مجددی را به جامعه بخشیدند.

امام جمعه خواف در خصوص اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در مراسم تشییع شهدا، گفت: جوانان و نوجوانان با حضورشان در این مراسم معنوی ضمن انس با شهدا با مشی و مرام آن‌ها آشنا می‌شوند.

مظاهری ادامه داد: از خیل شهدا، ۳۶ هزار شهید دانش آموز بودند، شهدایی که به جای حضور در سنگر علم و دانش، برای دفاع از اسلام و انقلاب در سنگرهای دفاع مقدس حاضر شدند. آن‌ها خاکریز را در جای دیگر انتخاب کرده بودند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار