ابوعبیده:

انهدام۷۲۰ خودرو صهیونیست‌ها/ دشمن راهی جز انتقام باقی نگذاشته است

سخنگوی گردان‌های قسام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال تکرار اشباهات تاریخی و حماقت‌های خود است، گفت که این رژیم راهی جز انتقام برای ملت فلسطین باقی نگذاشته است.
کد خبر: ۶۳۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ - 21December 2023

انهدام۷۲۰ خودرو صهیونیست‌ها/ دشمن راهی جز انتقام باقی نگذاشته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس گفت: از آغاز حمله زمینی به غزه ،۷۲۰ خودروی زرهی را منهدم کردیم.

ابوعبیده ضمن سخنانی در فایلی صوتی افزود: دشمن صهیونیستی همچنان به جنایت علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد.مجاهدان ما در میدان نبرد همچنان به رویارویی با دشمن و وارد کردن ضربات سخت به آن‌ها ادامه می‌دهند. مجاهدان قسام به انهدام خودروهای زرهی دشمن و به قتل رساندن نیروهای آن در کمین‌های مرگ ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد خودروهای زرهی منهدم شده دشمن در یک هفته اخیر به ده‌ها خودرو رسیده که آن‌ها را اعلام کردیم و از آغاز حمله زمینی به غزه نیز ۷۲۰ خودروی زرهی اعم از تانک، نفربر، بولدوزر و جیپ و کامیون نظامی را منهدم کردیم. یگان تک‌تیرانداز مقاومت در یک هفته اخیر ۱۵ عملیات موفق را علیه نظامیان اشغالگر انجام داد.

ابوعبیده در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: نظامیان اشغالگر را در تمامی محورهای نبرد در نوار غزه هدف قرار دادیم. این در حالی است که ارتش دشمن تنها به دنبال نمایش تصویر پیروزی و کسب دستاورد برای خود است. دشمن شکست خورده و سردرگم، از تجربه‌های تاریخ حتی یک درس هم نگرفته است. دشمن گزینه‌ای جز انتقام برای ملت ما باقی نگذاشته است.

سخنگوی گردان‌های قسام خاطرنشان کرد: دشمن همچنان در حال تکرار حماقت‌های خود و اشتباهات تاریخی است، زیرا از واقعیت ملت فلسطین هیچ اطلاعی ندارد و نسبت به تمدن آن کاملاً جاهل و نادان است.

ابوعبیده همچنین گفت: تداوم تجاوز رژیم اشغالگر فرصت آزادی اسرا را از بین می‌برد. اگر دشمن آزادی اسرای خود را می‌خواهد، راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه ندارد. به رزمندگان امت به ویژه در دو جبهه لبنانی و یمن که دشمن را دچار سردرگمی کرده‌اند، درود می‌فرستیم. دستان ملت خود را در رویارویی با کشتار و هولوکاست انجام شده به دست صهیونیست‌های نازی می‌فشاریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار