مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند دولت و جامعه قرآنی است

حجت‌الاسلام باقری گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند دولت و جامعه قرآنی هستیم و جامعه قرآنی نقش موثری در تحقق این مهم دارند؛ به همین دلیل اگر بخواهیم در شکل‌گیری بزرگترین تمدن اسلامی مهدوی نقش داشته باشیم باید با آیات قران مانوس شد.
کد خبر: ۶۴۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 25December 2023

گام دوم انقلاب نیازمند دولت و جامعه و قرآنی است/ باید ملاکهای مبتنی بر قرآن را در انتخابات آینده در نظر بگیریمبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیین اختتامیه مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان برادر سپاه پاسداران با حضور حجت‌الاسلام «برهان باقری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام باقری در این مراسم؛ ضمن اشاره به مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند دولت و جامعه قرآنی هستیم و جامعه قرآنی نقش موثری در تحقق این مهم دارند؛ به همین دلیل اگر بخواهیم در شکل‌گیری بزرگترین تمدن اسلامی مهدوی نقش داشته باشیم باید با آیات قران مانوس شد.

وی افزود: باید سعی کنیم معروف و منکر قرآن را بشناسیم و آن‌ها را به جامعه معرفی کنیم و خود و جامعه را در جهت عمل به معارف حرکت دهیم. در این صورت جزء کسانی هستیم که در مسیر زمینه‌سازی ظهور پیش رفته‌ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در بخش دیگری از صحبت خود ضمن اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری گفت: باید ملاک‌های قرآنی را در انتخابات آینده در نظر بگیریم که اگر واقعا مردم به این سمت حرکت کنند و کسانی که در چهارچوب قرآن حرکت می‌کنند انتخاب شوند شاهد تحول عظیمی خواهیم بود. قرآنیان، اهل جهاد فی سبیل الله هستند و در مسیر حق از سرزنش مخالفان واهمه ندارند.

در پایان این آیین از برگزیدگان قرآنی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها