انهدام ۳۶ خودروی زرهی و هلاکت ۴۸ صهیونیست توسط قسام

نیرو‌های قسام ۳۵ خودروی زرهی را منهدم و ۴۸ نظامی صهیونیستی را طی ۴ روز به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۶۴۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ - 25December 2023

انهدام۳۶ خوردو زرهی و هلاکت۴۸ صهیونیست توسط قسامبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیرو‌های قسام از انهدام ۳۵ خودروی زرهی و قتل ۴۸ نظامی صهیونیستی طی ۴ روز خبر داده‌اند.

در این ارتباط، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد که این گردان‌ها در ۴ روز گذشته ۳۵ خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محور‌های مختلف نبرد در نوار غزه به طور کلی یا جزیی منهدم کرده است.

ابوعبیده تاکید کرد که مجاهدان قسام همچنین ۴۸ نظامی اسراییلی را به قتل رسانده و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کردند.

سخنگوی قسام بیان کرد: «علاوه بر این، ۲۴ عملیات نظامی دیگر انجام شد که طی آن نیرو‌های اشغالگر اسراییلی با راکت‌های ضدزره، ضدنفر و ضداستحکامات هدف قرار گرفتند و مبارزان قسام از فاصله صفر با آن‌ها درگیر شدند و نیرو‌های پشتیبانی دشمن را هم هدف قرار دادند.»

ابوعبیده اظهار داشت که مبارزان قسام دو تونل بمب‌گذاری شده را هم پس از ورود نیرو‌های یگان یالوم منفجر کرده و یک میدان مین را هم هنگام ورود نیرو‌ها و ادوات جنگی دشمن منفجر کردند.

سخنگوی قسام اشاره کرد که ۶ مورد عملیات تک‌تیراندازی هم انجام شده و مجاهدان قسامی مقر‌های فرماندهی میدانی دشمن و نیرو‌ها و ادوات جنگی آن را با گلوله‌های خمپاره و راکت‌های کم برد در هم کوبیده و شهر اشغالی تل آویو را هم هدف حمله موشکی قرار دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها