حجت‌الاسلام صفایی در جمع مسئولان سیاسی نیروهای مسلح:

حماسه عظیم 9دی اثبات بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: حماسه نهم دی، حماسه عظیمی بود که بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی را اثبات کرد.
کد خبر: ۶۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ - 28December 2015

حماسه عظیم 9دی اثبات بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پنجمین گردهمایی مشترک مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: حماسه نهم دی، حماسه عظیمی بود که بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی را اثبات کرد.

صفایی در این همایش با اشاره فتنه 88 و ابعاد پیچیده آن گفت: این فتنه بزرگ که یک ضلع آن شیطان بزرگ آمریکا و اضلاع دیگر آن اتحادیه اروپا، صهیونیستها، وهابیها، گروهک های مرتجع منطقه، منافقین و ضدانقلاب بودند؛ با عنایت امام عصر (عج) و با حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه عظیم نهم دی خنثی شد و این انقلاب محفوظ ماند.

وی در ادامه با اشاره به آیات آخر سوره فتح تصریح کرد: کسانی که همراه پیامبر گرامی اسلام (ص) زمینه برقراری حکومت الهی را فراهم می کنند دارای ویژگی هایی هستند که مهم ترین آن، «اشداء علی الکفار» است. یعنی در برابر دشمن نفوذ ناپذیرند.

صفایی در خصوص بحث نفوذ نیز گفت: نفوذ، انواع مختلفی دارد و لازم است مؤمنین در برابر نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن همیشه و هر زمان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

وی در ادامه به ویژگی های دیگر مؤمنین بر اساس سوره فتح اشاره کرد و افزود: مؤمنین همراه پیامبر گرامی اسلام (ص) در عین اینکه «اشداء علی الکفار» هستند، بین خودشان یکدل و مهربانند و جامعه آنان جامعه ای است که اقامه نماز در اولویت قرار گرفته و در این جامعه، مؤمنان زاهدان شب و شیران روزند و در عین پارسایی در زمینه های علمی و تامین نیاز جامعه خود توانمند و سرآمد بوده، بندگی خداوند در سیمای آنان به چشم می خورد و در هر کاری که انجام می دهند رضای الهی را در نظر می گیرند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه گفت: در این جامعه، ریزش هم وجود دارد و تنها کسانی به اجر عظیم الهی می رسند که در ایمان و عمل صالح ثابت قدم باشند و گرنه دچار انحراف شده و نخواهند توانست به مقصد برسند.

صفایی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش، تلاش و آمادگی بیشتر متولیان امر در ارتقای بصیرت سیاسی کارکنان نیروهای مسلح و جلوگیری از برنامه های دشمن در تبدیل کردن تهدید از فرصت های موجود و پیشرو به ویژه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ایجاد هماهنگی و تبادل افکار جهت تبیین اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری را ازجمله اهداف همایش مشترک مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح دانست.

نظر شما
پربیننده ها