امام جمعه اصفهان:

آمریکا و رژیم صهیونیستی در همه جنایت‌ها شریک هستند

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به جنایت تروریستی کرمان، گفت: پشت صحنه همه فجایع آمریکا و رژیم صهیونسیتی است.
کد خبر: ۶۴۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 05January 2024

پشت صحنه همه فجایع آمریکا و رژیم صهیونسیتی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، در ادامه بیان صفات مومنان، اظهار داشت: رعایت اخلاق خوش از دستورات اسلامی است که همواره مورد تاکید بوده است.

وی کسب روزی حلال را از دیگر صفات مؤمنان افزود: کسب روزی حلال از منظر روایات دینی از جمله بهترین عبادات است از همین رو لازم است انسان مومن از محل پاک و حلال کسب روزی کند و همچنین در راه درست هزینه کند.

امام جمعه اصفهان در خطبه دوم نماز با اشاره به ضرورت رعایت تقوا در رفتار و گفتار، تاکید کرد: انسان مومن هر چیزی که می‌شنود را دامن نمی‌زند و اگر شایعه‌ای مطرح شود در خصوص آن فکر می‌کند که آیا حقیقت دارد.

وی با اشاره به فجایعی که امروز در دنیا در حال رخ دادن است، گفت: این فجایع حاصل عملکرد افرادی است به دنبال خواسته‌های نفسانی خود هستند و اعتقادی به خدا ندارند و برغم اینکه ادعای پیروی از برخی پیامبران را دارند، هیچ اعتقادی به خدا و پیامبران و  هیچ اعتقادی به حقوق بشر نداشتند و برای حفظ ریاست خود دست به هر اقدامی می‌زنند.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان ادامه داد: در این فاجعه جمعی از مردم متدین که به زیارت مزار شهید سلیمانی از بهترین بندگان خدا رفته بودند به دست کوردلان ترور شدند و به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: اگر چه در ظاهر مسوولیت این جنایات را قبول نمی‌کنند ولی تمامی این جنایت‌ها به عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار است و همانطوری که امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و همه بدانند پشت تمامی جنایت‌های گروه‌های تروریستی نیز آمریکا و رژیم صهیونسیتی است و هرچه فریاد داریم باید بر سر این جنایتکاران زد.

وی با اشاره فرازهایی از آیات قرآن کریم، خاطرنشان کرد: قرآن کریم تاکید می‌کند کافران همیشه با مسلمانان خواهند جنگید تا زمانی که از مقاومت و اعتقادات خود دست بردارند، امیدواریم هرچه زودتر شر دشمنان اسلام به خودشان بازگردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار