القسام: ۲۲ سرباز «اسرائیلی» را در غزه از پای درآوردیم

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام با اشاره به کشته شدن ۲۲ نظامی اسرائیلی، خبر داد که نیرو‌های مقاومت طی هفته گذشته، ۴۲ خودروی نظامی اسرائیلی را منهدم کردند.
کد خبر: ۶۴۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ - 09January 2024

القسام: ۲۲ سرباز «اسرائیلی» را در غزه از پای درآوردیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) خبر داد که نیرو‌های مقاومت، ۲۲ سرباز اسرائیلی را در غزه از پای درآوردند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های القسام طی هفته گذشته، ۴۲ خودروی نظامی اسرائیلی را منهدم کردند، از انجام ۵۲ مأموریت نظامی توسط این نیرو‌ها خبر داد و گفت: در این مأموریتها، مجاهدان ما، نیرو‌های صهیونیستی را با خمپاره، بمب‌های ضد نفر و مسلسل هدف قرار دادند.

نیرو‌های القسام، امشب در محله «الزیتون» شهر غزه، یک گروه از نظامیان صهیونیست را با مسلسل هدف قرار دادند که در جریان آن، چند اسرائیلی کشته و زخمی شدند. یک خودروی صهیونیست هم در محل درگیری حاضر شد تا نظامیان زخمی را نجات دهد که هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار گرفت.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، نظامیان اسرائیلی به محض اینکه به نزدیکی دریچه دو تونل مقاومت در غزه رسیدند، نیرو‌های القسام دریچه‌ها را منفجر کردند که به کشته و زخمی شدن چند اسرائیلی منجر شد.

ابوعبیده همچنین با اشاره به شلیک موشک زمین به هوا توسط نیرو‌های القسام به سمت یک بالگرد اسرائیلی در نوار غزه، گفت: نیرو‌های ما، دو پهپاد شناسایی اسرائیل را سرنگون کردند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت، مقر‌ها و اتاق‌های عملیات میدانی اسرائیل را با خمپاره و موشک‌های با بُرد کوتاه هدف قرار داده‌اند، از حملات راکتی گسترده به سمت تل‌آویو و شهرک‌های اطراف آن خبر داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار