فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نداجا با ناوگروه ۸۶ دست بلند نظام در عرصه دریا‌ها و اقیانوس‌ها است

امیر دریادار «ایرانی» از ناوگروه ۸۶ و ناوشکن دنا به عنوان نقطه قوت و دست بلند نظام در عرصه دریا‌ها و اقیانوس‌ها یاد کرد.
کد خبر: ۶۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 11January 2024

نداجا با ناوگروه ۸۶ دست بلند نظام در عرصه دریا‌ها و اقیانوس‌ها استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (پنجشنبه) در حاشیه اختتامیه دومین همایش ملی تمدن دریایی - مسیر پیشرفت اظهار داشت: با توجه به نوع ساختاری و هدفگداری صورت گرفته به عنوان دست بلند نظام و به عنوان نیروی بین المللی قطعاً در آینده شاهد الحاق بیشتر در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

امیر دریادار ایرانی از ناوگروه ۸۶ و ناوشکن دنا به عنوان نقطه قوت یاد کرد و گفت: توان و قدرت ما در صحنه بین المللی و اقیانوس‌ها به نمایش گذاشته شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه بیانیه گام دوم و سیاست‌های ابلاغی دریا محور با محوریت اقتصاد دریا را از جمله اسناد مهم یاد کرد که به حوزه تمدن سازی و تمدن دریا اشاره کرده است و افزود: این دو سند ما را بر این داشت که در این حوزه اقداماتی را انجام دهیم.

امیر دریایی با بیان اینکه توسعه تمدنی از طریق دریا به دلیل مزیت‌های فراوان آن مساله مهم است، خاطرنشان کرد: تمدن سازی از طریق دریا از نظر مانایی و سرعت قابل توجه است.

در این همایش دو روزه ۳۰ مقاله درقالب سخنرانی و در پنل‌های مختلف ارائه شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها