رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

عملیات حماس شوکی بوده که گنبد پولادین رژیم صهیونیستی را شکست

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه عملیات حماس شوکی بوده که گنبد پولادین رژیم صهیونیستی را شکست، گفت: در ابتدا این رژیم تصور می‌کرد با سه سازمان اطلاعاتی موساد، شاباک و آبان اشراف اطلاعاتی کامل بر اوضاع دارند؛ اما با عملیات حماس شکسته شد.
کد خبر: ۶۴۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ - 13January 2024

عملیات حماس شوکی بوده که گنبد پولادین رژیم صهیونسیتی را شکستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با پیشکسوتان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه عملیات حماس شوکی بوده که گنبد پولادین رژیم صهیونیستی را شکست، اظهار داشت: برای عملیات حماس در غزه دلایلی مانند عدم پاسخگویی این عملیات و فرسایشی شدن روابط، شکست همه مذاکرات، استمرار محاصره غزه، عدم پاسخگویی سازمان‌های بین‌المللی، تداوم حمایت یک‌طرفه آمریکا به رژیم صهیونیستی، شدت عملیات دشمن در کرانه باختری، پیامدهای عادی‌سازی از مغرب تا بحرین و عربستان، تلاش رژیم صهیونیستی برای عملیات در غزه و تلاش رژیم صهیونیستی برای انتقال دو میلیون یهودی به سرزمین اشغالی می‌توان برشمرد که با عملیات حماس تمام این اهداف بهم ریخت هر چند این عملیات هم ۲۳ هزار شهید تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی ادامه داد: در ابتدا رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با سه سازمان اطلاعاتی موساد، شاباک و آبان اشراف اطلاعاتی کامل بر اوضاع دارند اما با عملیات حماس شکسته شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه ویژگی این عملیات این بود که مدیریت اطلاعات عملیات قوی بود، افزود: در بحث حفاظت عملیات خیلی مدیریت شد چرا که هیچ کس نتوانست پی ببرد و این عملیات در نهایت حفاظت انجام گرفت و ترکیبی بودن آن هم به جهت عملیات هوایی و زمینی و دریایی بود.

وی شکست نظامی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، شکاف و شکست و اختلاف شدید درون رژیم صهیونیستی، تحمیل تلفات سنگینی بر رژیم صهیونیستی و اثبات قدرت مقاومت را از پیامدهای این عملیات برشمرد و دو عامل بیدار شدن اندیشه بشر و شکستن امپراطوری رسانه‌ای را مهم دانست.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم دی‌ماه اظهار کرد: شأن یک ملت آینده‌ساز و تمدن‌ساز در این است که به دلیل مصالح نظام در انتخابات شرکت کند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در مسیر حرکت به سوی پیشرفت به دلیل برخی مشکلات نباید مصالح نظام نادیده گرفته شود و به تاکید رهبر انقلاب شرکت در انتخابات یک وظیفه است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر شرکت در انتخابات افزود: کسانی که مخاطب دارند، دیگران را برای شرکت حداکثری در انتخابات ارشاد کنند؛ چرا که واجب عینی و مصلحت نظام است و شرکت در پای صندوق‌های رای را حفظ کیان نظام است و باید از انقلاب و نظام دفاع کنیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مردم بدانند افتخار بزرگ این است که پرچم هدایت جریان به دست ایران و رهبری انقلاب است، تاکید کرد: ملت با رای خود در پای صندوق‌های رای به داشتن یک مجلس قوی رای خواهند داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار