دلنوشته/ غلامرضا تدینی‌راد

غنچه‌های ارغوانی!

ردای عشق برقامت رعنای فرشته سپيد بال پليس راهور چه زيبا غنچه‌ای ارغوانی در باغچه عاشقی روياند.
کد خبر: ۶۴۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 17January 2024

غنچه‌های ارغوانی!گروه استان‌های دفاع‌پرس- «غلامرضا تدینی‌راد» رئیس مرکز رصد فضای مجازی، اطلاع‌رسانی و افکار عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی؛ صدایی دلنشين داشت. تماشای نگاه معصوم او، حظ دلربایی بود که برای خانواده، دوستان، آشنايان و همرزمانش خاطره‌ای رويایی شد.

قلب مهربانش، زيور و تاج اطلسی وجود نازنينی بود که در اوج آسمان طپيدن گرفت.

آرزويش پرواز بود تا گلی در باغ بهشت باشد. ثابت کرد نور می‌چيند گلی که می‌شکفد صد برگ.

اسم حاج قاسم دلش را می‌لرزاند. می‌خواست مثل سردار دل‌ها فدایی شود. دل به دريا زد و حاجت روا شد. بهايش را جانان داد و او هم جان داد. به يقين می‌دانست رهرو عشق با نوای عاشقی گام در مسير کربلایی می‌گذارد که اين روزها عطر شهادتش از گلزاری شهدای کرمان به مشام می‌رسد.

آری دل به دريا زده بود و عاشق. يک روز سفير شهدای فراجا رضايت به اهدای اعضای پيکر آسمانی‌اش داد. و در روز موعود، سيزدهم دی ماه، همزمان با چهارمين سالروز شهادت سپهبد شهيد، حاج قاسم سليمانی، لباس مقدس خدمت به تن کرد و برای زائران بهشت شهدا دست بر سينه نهاده و با لبخند استقبال‌شان می‌کرد.

کبوتر سفيد در آتش انفجار تروريست‌های ددمنش و بدطينت از ناحيه سر آسيب ديد. آماده پرواز شد و جواز اهدای عضو، کبوتر جان فدا را در دست‌هايجی نور، مثل خورشيد فروزان زينت آسمان کرد.

سرهنگ دوم شهيد «محمدعلی ضياءالدينی» جان و هستی‌اش را بخشيد و کليه‌ها و کبدش به سه بيمار زندگی دوباره داد.

مردم در آئين وداع با پيکر اين فرشته سفيد احترام و عزتش کردند؛ تمام شهر و همه ايران، يکپارچه خانواده شهيد ضياءالدينی و همرزمان شهيدش شدند.

با موج اشک غنچه‌های ارغوانی، نماد عزت و حماسه در مسيری شدند که حاج قاسم، سرباز ولايت و مدافع امنيت در قله غرور پرچمدارش است. و راه عاشقی ادامه دارد ...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار