در اختتامیه جشنواره «گوهرهای فاطمی» ارتش؛

معاون اجرایی ارتش: عفاف و حجاب راه مفاسد در جوامع را می‌بندد‌

امیر سرتیپ «محمودی» گفت: حجاب از احکام ضروری اسلام است که عموم مسلمانان، کتاب، سنت، فقه و سیره اسلامی بر آن اتفاق نظر دارند.
کد خبر: ۶۴۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 18January 2024

معاون اجرایی ارتش: عفاف و حجاب موجب پاکدامنی است و راه مفاسد در جوامع را می‌بندد‌به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره «گوهرهای فاطمی» ارتش که صبح امروز (پنج‌شنبه) در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد برگزار شد، اظهار داشت: محتوای همایش «گوهرهای فاطمی» برخاسته از دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی است.

امیر سرتیپ محمودی ادامه داد: حجاب از احکام ضروری اسلام است که عموم مسلمانان، کتاب، سنت، فقه و سیره اسلامی بر آن اتفاق نظر دارند.

معاون اجرایی ارتش با بیان اينکه  حجاب وسیله‌ای برای صیانت  و ارتقای شأن و شخصیت زن در فرهنگ اسلامی تعیین شده است، افزود: عفاف و حجاب موجب پاکدامنی است و راه مفاسد در جوامع را می‌بندد‌.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف در حفظ و حراست از کانون خانواده نقش اساسی دارد، تأکید کرد: در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین کارکنان و خانواده‌ها، شیوه‌نامه برگزاری جشنواره گوهر‌های فاطمی در سال ۱۳۹۸ از طریق معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح به کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح ابلاغ شده است.

امیر سرتیپ محمودی خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه برگزاری جشنواره گوهرهای فاطمی توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کارشناسی و بومی‌سازی شده و توسط نیروی انسانی ارتش به کلیه نیروها و سازمان‌های آجا ابلاغ شده است.

معاون اجرایی ارتش درباره اهداف برگزاری جشنواره سراسری «گوهرهای فاطمی» یادآور شد: برگزاری جشنواره سراسری گوهر فاطمی با اهداف ارزشمند تبلیغ، گسترش، ترویج، نهادینه‌سازی فرهنگ و عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب (کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها) با تأکید بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی و فضائل اخلاقی است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار