در دیدار جمعی از علما و طلاب حوزه علمیه قم؛

شیخ زکزاکی: اسلام حقیقی توسط امام‌خمینی (ره) به جهان و آفریقا رسید

رهبر شیعیان نیجریه گفت: تفکر شیعه و اسلام حقیقی توسط امام‌خمینی (ره) به تمامی جهان از جمله آفریقا رسید و این از برکات انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۶۴۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ - 23January 2024

شیخ زکزاکی: اسلام حقیقی توسط امام‌خمینی (ره) به جهان و آفریقا رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه در دیدار جمعی از علما و طلاب حوزه علمیه قم که در دفتر آیت‌الله اعرافی برگزار شد، اظهار داشت: تفکر شیعه و اسلام حقیقی توسط  امام‌خمینی (ره) به تمامی جهان از جمله آفریقا رسید و این از برکات انقلاب اسلامی بود.

زکزاکی افزود: قبل از انقلاب اسلامی یک شیعه هم در نیجریه نبود و به برکت هدایت‌های امام‌خمینی (ره) و عنایات امام‌زمان (عج) امروز ملیون‌ها شیعه در آفریقا زندگی می‌کنند و این تفکر روز به روز در حال تکثیر است.

رهبر شیعیان نیجریه گفت: حدود ۴۰ سال قبل، این افتخار را پیدا کردم که به ایران بیایم و در این سفر امام‌خمینی (ره) یک قرآن به من هدیه دادند و گفتند: بروید و با این قرآن مردم نیجریه را به اسلام دعوت کنید.

ی خاطرنشان کرد: امروز جلسات قرآن و اهل‌بیت (ع) با حضور هزاران نفر از مردم برگزار می‌شود و روز به روز بر جمعیت دوستداران اهل‌بیت (ع) و شیعیان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار