حجت‌الاسلام آل هاشم در گفتگو با دفاع پرس:

آل سعود با اعدام شیخ نمر گور خود را کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهادت شیخ نمر را باعث مصمم‌تر شدن مسلمانان در ادامه راه‌شان دانست و گفت: آل سعود با اعدام شیخ نمر گور خود را کند.
کد خبر: ۶۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ - 06January 2016

آل سعود با اعدام شیخ نمر گور خود را کند

حجتالاسلام والمسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به جنایات رژیم سعودی و حمایت این رژیم از تروریستهای منطقه و دیگر نقاط جهان اظهار داشت: گروه تروریستی بوکوحرام در نیجریه که تحت حمایت وهابیت هستند به جنایت علیه شیخ ابراهیم زکزاکی و شیعیان این کشور دست زده و تعدادی از شیعیان و همچنین فرزندان شیخ زکزاکی را به شهادت رساندهاند.

وی افزود: هدف آل سعود از این اقدامات گستاخانه و وحشیانه فشار آوردن بر مسلمانان و جلوگیری از فعالیتهای آنان در سراسر جهان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به اعدام شیخ نمر توسط سعودیهای جنایتکار اشاره و تصریح کرد: آنها کور خواندهاند و نمیتوانند کاری از پیش ببرند. مطمئن باشید شهادت شیخ نمر نهتنها حرکت اسلامی را خاموش نمیکند، بلکه مسلمانان را در ادامه راهشان محکمتر و مصممتر میکند.

حجتالاسلام آل هاشم با بیان اینکه  آل سعود با اعدام شیخ نمر گور خود را کند، گفت: ما این اقدام سعودیها را که دل همه مسلمانان را جریحهدار کرد و حتی مجامع غیر مسلمان را به واکنش واداشت، محکوم میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار