شهید علی‌اکبر رحیم‌زاده:

مراقب باشید دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند

در وصیت‌نامه شهید «علی‌اکبر رحیم‌زاده» آمده است: همیشه بیاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و مراقب باشید دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند.
کد خبر: ۶۴۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵ - 02February 2024

کربلا را فتح و به سوی قدس حرکت کنید

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، شهید «علی‌اکبر رحیم‌زاده» پنجم تیر ۱۳۴۴، در شهرستان بردسیر متولد شد. تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند و به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در  بیست و دوم فروردین ۱۳۶۲، در فکه به شهادت رسید.

پیکر وی مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص سال ۱۳۷۲، در گلزار شهدای زادگاهش به‌خاک سپرده شد.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «رحیم‌زاده»

ما کسانی هسیتم که به راه امام حسین و یارانش شهید می‌شویم.‌ ای مردم گمان نکنید کسانی که شهید می‌شوند آن‌ها مرده‌اند، بلکه آن‌ها زنده هستند. وصیت من این است که برادران راه اسلام و قرآن را ادامه بدهند و به امید خدا و امام زمان (عج) و با فتح پیروزی اسلام بر کفر، کربلا را فتح کنید و بعد به قدس حرکت کنید.

ای جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد.‌ ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی‌تفاوتی بمیرید که علی‌اکبر امام حسین (ع) در راه حسین (ع) شهید شد.‌

برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان برای تسکین دردهاست و همیشه بیاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و مراقب باشید دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کردند روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌ها است. حضورتان را در جبهه‌های حق علیه باطل ثابت نگه‌دارید.

سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد. با خداوند پیمان می‌بندم که در تمام عاشورا‌ها و در تمام کربلا‌های امام حسین (ع) همراه باشم و سنگر او را خالی نکنم. تا هنگامی‌که همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی امام زمان (عج) به اجرا درآید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار