در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون اول قوه قضائیه: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه «ایران قوی» است

حجت‌الاسلام مصدق گفت: مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور پرشوری در راهپیمایی داشتند که این حضور نشانه ایران قوی است.
کد خبر: ۶۵۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ - 11February 2024

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود نشانه ایران قوی استحجت‌الاسلام والمسلمین «محمد مصدق» معاون اول قوه قضائیه در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش مردم در تحقق ایران قوی اظهار داشت: امروز مردم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در این راهپیمایی حضور یافتند که این حضور پرشور، نشانه ایران قوی است.

حجت‌الاسلام مصدق افزود: دشمن تصور می‌کرد که امسال به خاطر مسائل داخلی ازجمله معیشت و مشکلات اقتصادی، راهپیمایی امروز با استقبال گسترده‌ای مواجه نخواهد شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که مردم از همان دقایق آغازین راهپیمایی حضور کم‌سابقه‌ای داشتند و اولین پیام این حضور نیز «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است. 

معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: پیام بعدی این راهپیمایی به شیطنت‌هایی است که در داخل کشور صورت گرفت و مردم با حضور خود در انتخابات هم پاسخ دشمن و مزدورانش را خواهند داد و سرانجام نیز این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر (عج) خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها