در حاشیه سیزدهمین جشنواره تئاتر ارتش؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: هنر؛ ابزاری مناسب برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان/ ارتش اقدامات مطلوبی در حوزه فرهنگی انجام داده است

امیر سرتیپ طالب‌زاده با تأکید بر اینکه هنر ابزار مناسبی برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان است، گفت: تئاتر جایگاه بزرگی در هنر دارد و می‌تواند به خوبی دلاورمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را نمایش دهد.
کد خبر: ۶۵۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 27February 2024

امیر سرتیپ طالب‌زادهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در حاشیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش (میثاق ۱۳) با اشاره به مسابقات سراسری تئاتر ارتش اظهار داشت: منتخبین این دوره از مسابقات تئاتر ارتش به مسابقات نیرو‌های مسلح و کشوری اعزام می‌شوند.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با اشاره به اهمیت پرداختن به فرهنگ و هنر افزود: با توجه به نبرد  سربازان ملت عزیز ایران در جبهه‌های حق علیه باطل برای ایجاد امنیت در کشورمان، باید عرصه‌های هنری رشادت‌ها و زحمات این عزیزان را به نمایش بگذارند و تئاتر یکی از این هنرهاست.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امنیت امروز را مرهون رشادت‌های شهدا هستیم، گفت: تئاتر جایگاه بزرگی در هنر دارد و می‌تواند دلاورمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس را به خوبی نمایش دهد. در این دوره از رقابت‌ها نیز شاهد کار‌های فاخر فرزندان نیروی هوایی ارتش در عرصه تئاتر بودیم.

وی با اشاره به جنگ شناختی دشمنان علیه کشورمان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مکرر به موضوع فرهنگ و هنر اشاره داشته‌اند و هنر ابزار مناسبی برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان است.

امیر طالب‌زاده به ضرورت پرداختن بیشتر به موضوع فرهنگ و هنر در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: ارتش اقدامات مطلوبی در حوزه فرهنگ و هنر انجام داده و هر زمان که لازم شد، برخی از اقدامات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها