انصارالله: صنعاء از یاری فلسطین دست بر نمی‌دارد

عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت: صنعاء از یاری فلسطین دست بر نمی‌دارد و تحولات فلسطین مردم یمن را متحد می‌کند و و موجب می‌شود آن‌ها در تظاهراتی میلیونی شرکت کنند.
کد خبر: ۶۵۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 28February 2024

انصارالله: صنعاء از یاری فلسطین دست بر نمی‌داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حاکمیت و استقلال ما خط قرمز است و هیچ تجاوزی را نمی‌توانیم تحمل کنیم». این بخشی از مصاحبه امروز علی القحوم با شبکه المیادین لبنان است.

وی با اشاره به این‌که یمن در نبردی آشکار با آمریکا و انگلیس قرار دارد، زیرا آن‌ها در همه اشکال به جمهوری یمن، حاکمیت و مردمش تجاوز کردند، تاکید کرد که «تجاوز به یمن موضوع ساده‌ای نیست».

آمریکا و انگلیس از بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حملات هوایی علیه مناطق مختلف یمن را با هدف تحت فشار قرار دادن این کشور و توقف محاصره دریایی اعمال شده بر رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

این حملات پس از آن انجام شد که نیرو‌های مسلح یمن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چندین کشتی صهیونیستی یا عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار دادند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد که صنعاء از یاری فلسطین دست بر نمی‌دارد و تحولات فلسطین مردم یمن را متحد می‌کند و و موجب می‌شود آن‌ها در تظاهراتی میلیونی شرکت کنند.

القحوم افزود که توطئه علیه همه ملت‌های عربی و اسلامی بسیار بزرگ است و یمنی‌ها آگاهی و درک عمیقی از وسعت این توطئه دارند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار