تظاهرات ضد صهیونیستی در اردن، لبنان و بحرین

مردم کشورهای اردن، لبنان و بحرین در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضد مردم غزه تظاهرات گسترده برپا کردند.
کد خبر: ۶۵۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ - 01March 2024

تظاهرات ضد صهیونیستی در اردن، لبنان و بحرینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مردم اردن ظهر امروز در امان پایتخت این کشور تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات این رژیم برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، گرسنه نگه داشتن سازمان یافته مردم غزه را یک جنایت و احداث پل زمینی برای تامین مایحتاج این رژیم در سایه محاصره دریایی آن در دریای سرخ از سوی برخی رژیم‌های عربی را یک خیانت توصیف کردند.

مردم بحرین نیز بعد از برپایی نماز جمعه در مسجد جامع امام صادق در منطقه الدراز در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و نسل کشی این رژیم در غزه تظاهرات کردند.

در شهر صیدا در لبنان نیز تجمعی در اعلام همبستگی با مردم فلسطین بعد از برپایی نماز جمعه در این شهر برگزار شد.

شیخ العیلانی امام جمعه این منطقه جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضد مردم غزه که تازه‌ترین آنها موشک‌باران شهروندانی که منتظر رسیدن کمک‌های غذایی بودند را محکوم کرده و آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایت‌ها و کشتارها توصیف کرد.

وی ضمن انتقاد از ملت‌های عربی و اسلامی که بزرگترین غایب تحولات فلسطین هستند، تاکید کرد که این سکوت باعث می‌شود حاکمان کشورها نیز اهمیتی به کمک به ملت فلسطین ندهند و همین امر باعث می‌شود آمریکا و رژیم صهیونیستی به نسل کشی خود ضد ملت فلسطین ادامه دهند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار