در معاونت مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل نزاجا؛

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: طرح «لبیک ۳» با حرکت جهادی پرشتاب در حال اجراست

امیر سرتیپ نعمتی گفت: طرح لبیک ۳ که به تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده، در نیروی زمینی ارتش با یک حرکت جهادی پرشتاب در حال اجراست.
کد خبر: ۶۵۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ - 03March 2024

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین جشنواره مهندسی در حوزه ساخت‌و‌ساز مسکن، پادگان‌ها و سازه‌های مختلف که صبح امروز (یکشنبه) در معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: این معاونت در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند.

امیر سرتیپ نعمتی یکی از طرح‌های اصلی در نیروی زمینی ارتش را طرح لبیک ۳ برشمرد و گفت: این طرح که به تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده است در نیروی زمینی ارتش در حال توسعه بوده و با یک حرکت جهادی پرشتاب در حال اجرای آن هستیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه طرح لبیک ۳ پاسخ عینی و ملموس به فرامین فرمانده معظم کل قوا در حوزه معیشت کارکنان این نیرو است، عنوان کرد: در حوزه مهندسی علاوه بر کار‌های عمرانی و افزایش توان رزم اقدامات زیربنایی در راستای ارتقای توان علمی کارکنان نزاجا برنامه داریم. 

وی با اشاره به طرح تحول مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: درخصوص تحول مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش و به‌روز کردن سیستم آموزشی، اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و در حوزه مهندسی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

امیر نعمتی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا دارای مدرک دکتری و تحصیلات تکمیلی هستند، افزود: در نیروی زمینی در جهت ارتقای سطح علمی و تخصصی نیرو‌ها برنامه‌ریزی کرده و طرح‌های زیادی داریم. 

جانشین فرمانده نزاجا به پیشرفت‌های روزافزون و انجام اقدامات هوشمندانه در این نیرو اشاره و خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی زمینی ارتش در حوزه مهندسی اشراف بالایی دارد و تمامی رسته‌های مهندسی در حوزه رزم مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار