در آیین خاکسپاری شهید رضا زارعی؛

فرمانده نیروی دریایی سپاه: دشمنان تقاص پس خواهند داد/ برای دفاع از اسلام و امنیت کشور جان می‌دهیم

دریادار تنگسیری با اشاره به شهادت ناوسالار یکم زارعی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دیرالزور سوریه، گفت: اهل عقب‌نشینی در برابر دشمنان نیستیم و به یاری خدا تقاص خون عزیزانمان را خواهیم گرفت.
کد خبر: ۶۵۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 04March 2024

دریادار تنگسیریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته (یکشنبه) در آیین خاکسپاری شهیدالقدس «رضا زارعی» در روستای کرمون بخش شمیل بندرعباس، با بیان اینکه هرگز در برابر دشمنان سرخم نمی‌کنیم اظهار داشت: ما سرباز و خدمتگزار این ملت هستیم و شهدای عزیز ما نیز در این راه گام برداشتند و جان خود را برای نوکری این مردم فدا کردند.

دریادار تنگسیری با تأکید بر اینکه اهل عقب‌نشینی در برابر دشمنان نیستیم، افزود: بدخواهان عالم بدانند که در مقابل دشمن کم نخواهیم آورد و به یاری خدا در جای دیگر تقاص خون عزیزانمان را خواهیم گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهید زارعی از شهدای مدافع حرم، به عشق اهل بیت (س)، حضرت زینب (س) و دفاع از نظام، انقلاب و ناموس خود هجرت کرد، گفت: این شهید ولایتمدار هرمزگان، امروز با میزبانی شهیدان «عبدالحمید سالاری» و «خلیل تختی‌نژاد» از شهدای مدافع حرم، به محضر سید و سالار شهیدان خواهد رسید و این راه جز سعادت پایانی ندارد.

وی خطاب به دشمنان ملت ایران تصریح کرد: ما را از مرگ نترسانید. از روزی که این لباس مقدس را بر تن کردیم، کفن ما بوده و برای دفاع از اسلام، امنیت و ناموس، جانمان را می‌دهیم؛ عزتی که خداوند به واسطه شهدا به خانواده و خاندان یک شهید می‌دهد، ماندنی است.

سردار تنگسیری از حضور باشکوه مردم هرمزگان در مراسم تشییع این شهید والامقام قدردانی و خاطرنشان کرد: این حضور شما به ما امید داد و بدانید قدم‌های مبارک شما برای احترام به این شهید، در روز قیامت دست همه ما را خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، ناوسالار یکم پاسدار شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان پس از شهیدان سالاری و تختی‌نژاد است که سحرگاه جمعه یازدهم اسفند بر اثر حمله هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دیرالزور سوریه به شهادت رشید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار