اقدام رسانه‌ای آمریکا به حذف العالم به خاطر حمایت از غزه

شرکت‌های آمریکایی حساب‌ها و صفحات اجتماعی شبکه خبری عربی العالم را به خاطر حمایت از غزه و انتشار رویدادهای حملات رژیم صهیونیستی مسدود کردند.
کد خبر: ۶۵۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 05March 2024

اقدام رسانه‌ای آمریکا به حذف العالم به خاطر حمایت از غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بانیان شبکه‌های اجتماعی (تویتر – یوتیوب - اینستاگرام) در اقدامی غیر حرفه‌ای و مخالف هرگونه آزادی بیان و بدون ارائه هیچ‌گونه توضیحی در این خصوص، به بستن صفحه‌های شبکه عرب زبان العالم در فضای مجازی مبادرت کردند.

در همین زمینه یوتیوب صفحه حساب شبکه خبری العالم را در سایت خود بدون هیچ اخطار قبلی و تخلفی بست و اکانت کانال این شبکه در گوگل را نیز بر خلاف روال معمول ارسال اخطار و امکان اعتراض از طریق ایمیل، حذف کرد.

اقدامات شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی آمریکایی علیه العالم در حالی است که این شبکه همواره تلاش کرده است که حملات رژیم اسرائیل به غزه و نسل‌کشی اشغالگران را پوشش دهد.

کشورهای غربی مدعی جریان آزاد اطلاعات، به رغم شعارهایی که در این زمینه سر می‌دهند، در عمل همواره در برابر جریان‌های خبری رقیب از جمله جهان شرق و در کنار آن رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران همچون شبکه العالم و پرس‌تی‌وی، همواره نشان داده‌اند که تحمل رسانه‌های غیر همسو را ندارند و از طرق مختلف درصدد بستن صدای این رسانه‌ها برآمده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها