قدردانی شهردار مشهد از اقدام سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی+ تصاویر

محمدرضا قلندر شریف در دیدار با سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام از عملیات وعده صادق که توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی اجرا شد، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ - 17April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در پی اجرای عملیات وعده صادق، «محمدرضا قلندر شریف» به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در دفتر فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

وی در این دیدار، اجرای عملیات وعده صادق را که مقتدرانه توسط سپاه پاسداران انجام گرفت و لبخند را بر چهره ملت‌های مظلوم و آزادیخواه عالم بویژه ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم غزه نشاند نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

قلندر شریف خطاب به سردار غیاثی اظهار داشت: اقدام همکاران شما، دل هر انسان آزاده‌ و هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد و حتی این حرکت شایسته و شجاعانه مورد تحسین و تمجید کسانی قرار گرفت که شاید گله‌هایی هم از برخی مدیریت‌های اجرایی نظام دارند.

شهردار مشهد تصریح کرد: امروز توفیقی شد در محضرتان حاضر شدیم تا شادی خود را از این اقدام به‌هنگام که خرسندی ملت ایران اسلامی را به همراه داشت، تقسیم کنیم و به شما و همکارانتان خداقوت و دستمریزاد بگوییم.

در ادامه این دیدارسردار غیاثی ضمن تشکر از حضور شهردار و دیگر همراهان، همه این موفقیت‌ها را عنایت پروردگار، لطف امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودها رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: سپاه در همه عرصه‌ها برای دفاع از کیان انقلاب و ملت عزیز ایران لحظه‌ای تردید نداشته و ندارد و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا برای ثبات امنیت مردم ایثار و ازخودگذشتگی می‌کند و این را وظیفه خود می‌داند.

قدردانی شهردار مشهد از اقدام سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی+ تصاویر

قدردانی شهردار مشهد از اقدام سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها