تداوم حمایت‌ مراکشی‌ها از ملت فلسطین

مردم مراکش بار دیگر در حمایت از فلسطینی‌ها و محکومیت نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه به خیابان‌ها آمدند.
کد خبر: ۶۶۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ - 20April 2024

مردم مراکش برای حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مردم مراکش بار دیگر در حمایت از فلسطینی‌ها به خیابان‌ها آمدند.

در همین ارتباط گزارش شده است که ساکنان شهر شفشاون در مراکش در حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در این باریکه دست به برگزاری تظاهرات زده‌اند.

کمتر از دو هفته پیش نیز، شهروندان مراکشی در حمایت از ساکنان نوار غزه برابر جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه طی شش ماه گذشته راهپیمایی برگزار کردند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی که در شهر المضیق واقع در شمال مراکش برگزار شد با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

کمیته حمایت از آرمان‌های امت اسلامی در مراکش چندی قبل اعلام کرده بود که در اولین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۲۵ راهپیمایی در ۶۰ شهر این کشور در حمایت از فلسطینی‌های مظلوم ساکن نوار غزه مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی برگزار شده است. شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها شعار‌هایی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان و گرسنه نگه داشتن آن‌ها در سایه سکوت کشور‌های عربی و غیر عربی سر دادند.

چند روز قبل نیز شمار زیادی از شهروندان مراکشی با حضور در خیابان‌های دار البیضاء بزرگترین شهر این کشور علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و اقدام کشورشان در عادی سازی روابط با این رژیم شعار سردادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار