حفیظ ‌الله رفیعی:

نسبت به تلاش هنرمندان دفاع مقدس بی تفاوت نخواهیم بود

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: نمایشنامه‌های شرکت کننده در تئاتر مقاومت را به بهترین شکل منتشر خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷ - 23November 2013

نسبت به تلاش هنرمندان دفاع مقدس بی تفاوت نخواهیم بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حفیظ الله رفیعی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با اعلام روی صحنه رفتن دو تئاتر دفاع مقدس پس از اتمام چهاردهمین جشنواره "تئاتر مقاومت" و تاکید بر برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر مقاومت در دورههای آینده اظهار داشت: هدف انجمن این است که سعی و تلاش گروههای نمایشی شرکت کننده در این جشنواره به بهترین شکل دیده شود.

وی افزود: انجمن تا جایی که اختیاراتش اجازه میدهد برای روی صحنه بردن آثار نمایشی شرکت کننده در این جشنواره تلاش خواهد کرد، اگر امکانات سختافزاری و ظرفیت سالنهای نمایشی اجازه دهد، آثار متقاضی شرکت در جشنواره را نیز به اجرای عمومی خواهیم گذاشت.

رفیعی تصریح کرد: امسال تولیدات بسیار خوبی در حوزه مقاومت تولید و به جشنواره فرستاده شد و اغلب آثار با خلاقیت و نوآوری که به کار بسته بودند حرفهای  تازهای را در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند، به طور حتم این انجمن نسبت به هنرنمایی این دوستان بیتفاوت نخواهد ماند.

وی با اعلام چاپ و نشر نمایشنامههای شرکت کننده در تئاتر مقاومت ادامه داد: رایزنیهای خود را با مرکز هنرهای نمایشی ادامه خواهیم داد و مجموعهای از بهترین تولیدات جشنواره را فهرست خواهیم کرد و برای اجرای عموم به مسئولان پیشنهاد خواهیم داد و تلاش میکنیم تا اجرای این نمایشها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تأکید کرد: برای تئاترهایی که در شهرستان تولید شدهاند برنامهریزی کردهایم تا این آثار به اجرای عمومی در بیایند و مخاطبان را با فرهنگ و مضمون مقاومت آشنا کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار