اهدای 1000 جلد کتاب دفاع مقدس به دانشگاه‌های استان سمنان

فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان در هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس تشریح شد.
کد خبر: ۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵ - 23November 2013

اهدای 1000 جلد کتاب دفاع مقدس به دانشگاه‌های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سرهنگ فریدون پهلوانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان در تشریح برنامههای این اداره به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: با عنایت به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و توجه بسیار معظم له به کتاب و مطالعه و اهمیت کتابخوانی، این اداره در این راستا اقدامات ویژهای را در پیشبرد و پیشرفت فرهنگ کتابخوانی بین آحاد مردم عزیز استان سمنان را به انجام میرساند.

سرهنگ پهلوانی افزود: به دنبال حمایت از مراکز علمی و دانشگاهی در تجهیز کتابخانههای موجود، بیش از 1000 جلد از کتب دفاع مقدس بین کتابخانههای دانشگاههای استان اهدا و توزیع میشود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از عرضه نمایش و فروش کتب استانی در حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه بزرگ ناشران کشور در شهر سمنان خبر داد و اظهار داشت: در هفته کتاب، مسابقات کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس با مشارکت سازمانها و ادارات ذیربط برگزار و از خادمان فرهنگ مکتوب و کتابخوانان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی پذیرش و عضویت رایگان در کتابخانه های تخصصی دفاع مقدس استان سمنان را از دیگر برنامههای این هفته دانست و مردم فرهنگدوست استان را به مطالعه بیشتر و تحقیق و پژوهش در حوزه دفاع مقدس فراخواند.

شایان ذکر است کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان سمنان با 3600 عنوان و 7800 جلد کتاب آماده ارائه خدمات به علاقهمندان به فرهنگ مطالعه و کتاب در استان است.

نظر شما
پربیننده ها