"فرشته‌های عاشق" به نماز جمعه‌ آمدند

کتاب «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند» نوشتۀ اسلاملو امروز در تریبون‌های نماز جمعۀ سراسر کشور معرفی شد.
کد خبر: ۶۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ - 22January 2016

به گزارش گروه فرهنگی دفاع پرس، کتاب «فرشتهها هم عاشق میشوند»، کتابی داستانی است که از مسائل زنان سخن میگوید. شخصیت اصلی داستان، دختری عادی، منطقی و با ذهنی پر از سؤالهایی است که این روزها شاید در فکر هر دختری خودنمایی کند. او و دوستانش مانند هر دختر دیگری در ایران امروز زندگی میکنند، در اجتماع حضور دارند و با مسائل مبتلابه جامعه دست به گریبانند. او که ابتدا به دلایل متعددی بهشدت برای ازدواج ابهام دارد، با پاکدامنی و متانتی که مخصوصِ یک دختر ایرانی است، طی حوادثی قدمبهقدم به جایگاه والای زن در اسلام پی میبرد.

نویسنده در طول داستان به شبهات ذهنی شخصیت اصلی کتاب که در واقع دغدغههای دختر امروزی است، بهدور از شتابزدگی و شعارزدگی پاسخ میدهد. بخشهایی از کتاب «فرشتهها هم عاشق میشوند» با استفاده از 100 کتاب از خاطرات همسران شهدا، امدادگران و زنانی که در جبههها حضور داشتهاند، به صورت مستند روایت شده است.

«فرشتهها هم عاشق میشوند»، از انتشارات تلاوت آرامش، کتابی مفید برای تقویت بنیان خانوادۀ ایرانی است و مطالعۀ آن به همۀ پدران و مادران عزیز و دستاندرکاران امور تربیتی توصیه میشود. این کتاب در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نماز جمعههای کشور که بههمت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاستگذاری ائمۀ جمعۀ سراسر کشور در حال اجرا است، معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها