همایش همبستگی زنان ایران و سوریه در حوزه هنری برگزار می‌شود

همایش همسبتگی زنان ایران و سوریه،چهارشنبه هفتم بهمن سال جاری با حضور هیئتی از فعالان زنان و خانواده سوری در حوزه هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ - 24January 2016

همایش همبستگی زنان ایران و سوریه در حوزه هنری برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، چهارشنبه هفتم بهمن 1394، همایش همبستگی زنان ایران و سوریه در حوزه هنری برگزار میشود.

در این همایش که با همکاری حوزه هنری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شکل می گیرد، هیئتی پنج نفره از سوریه به سرپرستی خانم دکتر هدیل اسمر، دکترای تربیت در امور زنان و اطفال و رئیس سازمان امور خانواده کشور سوریه حضور خواهند داشت.

خانم امیره ابراهیم، مدیر دفتر ریاست سازمان امور خانواده کشور سوریه، خانم رنا خلیفاوی مدیر کل امور خانواده و آقای تمام ابراهیم، مدیرکل روابط عمومی سازمان نیز در این سفر حضور خواهند داشت و ضمن دیدار با محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، از این نهاد فرهنگی – هنری انقلابی بازدید می کنند.

دیدار هیات زنان سوری از حوزه هنری و آشنایی با دستاوردهای این سازمان، نشست هم اندیشی زنان هنرمند و مقاومت انقلاب اسلامی و برخی از مسئولان حوزه هنری با هیات سوری به منظور انتقال تجربیات و ایجاد فضای تعاملی برای فعالیتهای بین المللی حوزه هنری، بخشهایی از این بازدید را تشکیل می دهد.

همایش همبستگی زنان ایران و سوریه از ساعت 14 تا 16 در سالن سوره حوزه هنری برگزار میشود و در این برنامه، از این هیات سوری به خاطر فعالیت های ارزشمندشان در زمینه زنان و مقاومت تقدیر می شود.

گفتنی است، سازمان امور خانواده و کودک سوریه، بالاترین مقام تصمیم گیرنده برای زنان و خانواده در سوریه محسوب می شود و مستقیما زیر نظر نخست وزیر سوریه است.

نظر شما
پربیننده ها