سردار فروتن تاکید کرد

ایفای نقش بسیج در تامین امنیت مرزها

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، اشراف اطلاعاتی را از ارکان مهم امنیت خواند و گفت: اطلاعات مهمی که در مأموریت‌های کنترل بسیج به دست آمده و به مبادی امنیتی انتقال می‌یابد توانسته منجر به خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان در مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور شود.
کد خبر: ۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵ - 25November 2013

ایفای نقش بسیج در تامین امنیت مرزها

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "ابوالقاسم فروتن" معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفتوگویی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام، از بسیج به عنوان مدرسه عشق و مکتب شهدای گمنامی که تربیتیافتگان آن نام و نشان خود را در بی نامی یافتهاند یاد کرد.

سردار فروتن دربرگیری دامنه شجره طیبه بسیج را مربوط به کل جامعه دانست و اظهار داشت: تفکر و روحیه بسیجی امروز مرزها را درنوردیده و در سطح منطقه و حتی فرامنطقهای مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج نهادی مردمی است که با مبنا قرار دادن شاخصها و معیارها تحت تاثیر متغیرها قرار نمیگیرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ایفای نقش بسیج در حوزههای مختلف گفت: بسیج بستری است که در آن بدون در نظر گرفتن محاسبات اقتصادی و بیمنت خدمات ارزنده و شایان توجهی ارائه میشود.

سردار فروتن با اشاره به ایفای نقش بسیج در تامین امنیت به ویژه در مناطق مرزی گفت: اشراف اطلاعاتی از مهمترین ارکان امنیت است که بسیج مناطق مرزی در شمال غرب و جنوب شرق در این حوزه نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی افزود: آنچه بسیج کنترل کرده و به مبادی امنیتی انتقال میدهد بسیار ارزشمند و درخور تحسین است، تا جایی که به برکت اقدامات و کمکهای بسیجیان هوشمند و بصیر در حوزه های امنیتی بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در پایان اظهار امیدواری کرد که این شجره طیبه و ایده بزرگ که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت در سراسر جهان اسلام جاری شود.

نظر شما
پربیننده ها