دفتر آیت‌الله مصباح یزدی خواستار اصلاح‌ بنرهای شبهه‌ناک شد

آیت‌الله مصباح‌یزدی به عنوان «مصباح» مشهور هستند نه فرد دیگری/ پیگیری موضوع از ستاد انتخابات و شورای نگهبان

دفتر آیت الله مصباح یزدی اعلام کرد که موضوع درج نام مصباح برای کاندیدای دیگر انتخابات خبرگان را پیگیری قانونی کرده و به این موضوع معترض است.
کد خبر: ۷۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ - 26February 2016

آیت‌الله مصباح‌یزدی به عنوان «مصباح» مشهور هستند نه فرد دیگری/ پیگیری موضوع از ستاد انتخابات و شورای نگهبان

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، دفتر آیتالله مصباح یزدی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تماسهای متعدد مردمی به این دفتر و ابراز گلایه و نگرانی از درج عنوان «مصباح» برای یکی دیگر از کاندیداها توسط وزارت کشور، اعلام کرد: در نامهای رسمی به ستاد انتخابات وزارت کشور و شورای نگهبان به صورت قانونی به این موضوع اعتراض کرده و پیگیر اصلاح بنر نصب شده در شعب اخذ رای و اصلاح این اشتباه در مرحله شمارش آراء شده است.

براساس اعلام مسئولان دفتر آیتالله مصباحیزدی، با توجه به اینکه علامه مصباح یزدی به عنوان «مصباح» مشهور هستند و فرد دیگری از کاندیداهای حاضر در انتخابات خبرگان استان تهران به این اسم در جامعه شهره نبوده و مورد خطاب قرار نمیگیرد، قطعا آراء با عنوان «مصباح» متعلق به علامه مصباح یزدی بوده است و لازم است وزارت کشور در این زمینه اقدام لازم را در دستور کار قرار دهد. این درحالی است که موضوع از طریق شورای نگهبان به عنوان ناظر بر اجرای بدون تخلف انتخابات نیز پیگیری خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار