مشارکت 61 درصدی کرمانی‌ها در انتخابات

قدردانی امام جمعه و استاندار کرمان از حضور میلیونی مردم در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از مشارکت 61 درصدی مردم دیار کریمان در انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ - 27February 2016

قدردانی امام جمعه و استاندار کرمان از حضور میلیونی مردم در انتخابات

به گزارش دفاع پرس از کرمان،علیرضا رزمحسینی در حاشیه بازدید سرزده مسئولان ارشد استانی از شعبه اخذ رای در مسجد امام رضا (ع) مرکز استان اظهار داشت: حضور مردم استان کرمان پای صندوقهای اخذ رای فوقالعاده است.

استاندار کرمان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مردم شکل گرفته است و مشارکت مردم در انتخابات پشتوانهای برای کشور و نظام اسلامی است.

رزمحسینی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات موجب پیشرفت و توسعه کشور و استان میشود.

حمید ذکاءاسدی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان هم اظهار داشت: یک میلیون و 270 هزار نفر از مردم استان کرمان برابر با 61 درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در بیانیه مشترکی از عموم مردم برای حضور میلیونی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکر کردند.

در بیانیه آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی آمده است: مردم دیار کریمان به مانند سایر حماسه سازان ایران اسلامی در تداوم مسیر انقلاب سال 57، با حضور میلیونی خود در انتخابات نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین سرمایه معنوی که همان همراهی مردمی است، بزرگترین سهم را از آن خود کرده است.

این بیانیه می افزاید: غیور مردان و زنان با بصیرت ایران اسلامی در هفتم اسفندماه امسال با حضور گسترده و دشمن شکن خود در انتخابات مهر ابطالی بر اندیشه معاندان نظام و مهر تاییدی بر تداوم مسیر انقلاب حک کردند.

امام جمعه و استاندار کرمان بیان کردند: ایرانیان سرافراز به ویژه راست قامتان دیار کریمان با سرانگشتان رنگی خود، رنگ آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را در اندیشه زمان پررنگ کردند و به جهانیان فهماندند که در تداوم مسیر آرمان ها و اهداف نظام اسلامی خود به قدر ذره ای تردید و دو دلی ندارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این فرصت از حضور گسترده ملت ایران به ویژه کرمانیان ارجمند و سربلند در خلق حماسه هفتم اسفندماه تقدیر کرده و توفیقات روزافزون آنها را از درگاه احدیت آرزومندیم.

نظر شما
پربیننده ها