توطئه جدید مشترک اسرائیل و عربستان علیه ایران

سرویس های امنیتی و اطلاعاتی عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در پی تولید بدافزار جدیدی به منظور خرابکاری در تاسیسات هسته ای ایران هستند.
کد خبر: ۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ - 02December 2013

توطئه جدید مشترک اسرائیل و عربستان علیه ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از راشا تودی، پس از ناکامی آل سعود و صهیونیست ها برای جلوگیری از پیشرفت مذاکرات هسته ای، سرویس های اطلاعاتی و امنیتی عربستان و رژیم صهیونیستی با توطئه ای مشترک در حال طراحی ویروسی پیشرفته تر از استاکس نت برای حمله به شبکه های سایبری ایران و خرابکاری در تاسیسات هسته ای کشورمان می باشند.

گفتنی است پس از توافق هسته ای اخیر میان ایران و کشورهای 1+5، رژیم صهیونیستی و برخی مقامات سعودی به شدت به آن واکنش نشان دادند و با آشکار کردن نارضایتی خود از این توافق، با تکرار اتهامات علیه  ایران، امریکا و دیگر کشورهای غربی را مورد انتقاد قرار دادند و نسبت به اقدامات یکجانبه هشدار دادند.

در این راستا طبق گزارشات منتشر شده، در هفته گذشته مقامات اطلاعاتی سعودی و صهیونیستی طی توافقاتی تصمیماتی مبنی بر حمله سایبری علیه تاسیسات هسته ای ایران اتخاذ کرده اند که پیشرفته تر از حمله ویروس استاکس نت در سال 2010 می باشد؛ هر چند اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

گفتنی است ویروس استاکس نت در سال 2010 با همکاری امریکا و اسرائیل و با هدف خرابکاری و حمله سایبری علیه تاسیسات هسته ای ایران طراحی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار