سردار چناریان خبر داد

کشف 6 تن مواد مخدر در جریان اجرای رزمایش عملیاتی انتظامی غدیر 92

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به اجرای رزمایش غدیر 92 در جنوب استان گفت: کشف 6 تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر و تعداد زیادی سلاح غیر مجاز از مهمترین دستاوردهای این رزمایش در 24 ساعت اولیه است.
کد خبر: ۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸ - 10December 2013

کشف 6 تن مواد مخدر در جریان اجرای رزمایش عملیاتی انتظامی غدیر 92

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین چناریان" فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش عملیاتی انتظامی غدیر 92 به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستانهای جنوبی  و شرقی استان از روز گذشته با رمز "یا زهرا(س)" آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این رزمایش در شهرهای جیرفت، عنبرآباد، رودبار، منوجان، قلعه گنج، کهنوج و فاریاب در حال اجراست، تصریح کرد: هدف از رزمایش "غدیر 92" پاکسازی مناطق آلوده و جرمخیز از لوث وجود قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، متهمان تحت تعقیب، جمع­آوری سلاحهای غیرمجاز و برخورد با دارندگان آن، دستگیری عوامل شرارت و ناامنی، کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان، مقابله با قاچاقچیان سوخت و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها و شهرهاست.
 
فرمانده انتظامی کرمان ابراز داشت: ماموران انتظامی پس از ماهها اقدامات اطلاعاتی، شناسایی کانونهای جرم و رهگیری متهمان تحت تعقیب، روز گذشته موفق شدند در چندین عملیات منسجم، 3 زندانی فراری، 21 آدمربا و گروگانگیر، 17 قاتل فراری، 26 عامل تیراندازی و تعدادی از متهمان تحت تعقیب را دستگیر کنند.
 
سردار "چناریان" بیان کرد: ماموران انتظامی در این رزمایش بیش از 6 هزار و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 5 هزار و 100 کیلو تریاک، 410 کیلوگرم هرویین، 680 کیلوگرم حشیش، 2 و نیم کیلوگرم شیشه و یکصد کیلو سایر مواد کشف و 101 قاچاقچی و 63 خرده فروش مواد را دستگیر کردند.
 
مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به پاکسازی و بازرسی 982نقطه شهری و 711 نقطه روستایی، تصریح کرد: کشف 360 فقره انواع سرقت از جمله 31 دستگاه خودرو و 71 دستگاه موتورسیکلت و تعدادی سلاح غیر مجاز از مهمترین کشفیات این رزمایش در حوزه مبارزه با سرقت و جرایم امنیتی است.
 
وی گفت: این رزمایش با توان عملیاتی و اطلاعاتی بومی استان و بهره گیری از معاونت ها و پلیس های تخصصی و فرماندهی های انتظامی شهرستان ها و توان رزمی یگان های تکاوری در منطقه تا دستیابی به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت و امیدواریم با اجرای این رزمایش، در راستای ارتقاء امنیت استان، شادی روح شهدای انتظامی و ارتقاء رضایتمندی شهروندان گام برداریم.
 
انتهای پیام/ طیبه کرانی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار