سردار شرفی:

مدارس و دانشگاه سنگر و معلمان سنگربانند/ کارگران پیش قراولان تحقق شعار سال95

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با عرض تبریک به مناسبت بزرگداشت روز معلم گفت: مدارس و دانشگاه سنگر و معلمان سنگربانند.
کد خبر: ۸۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ - 01May 2016

مدارس و دانشگاه سنگر و معلمان سنگربانند/ کارگران پیش قراولان تحقق شعار سال95

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،سردار شرفی، با تبریک این روز بزرگ به همه فرهنگیان شریف،با گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر بویژه استاد شهید آیت ا.. مرتضی مطهری گفت: میراث ماندگار فکری و فرهنگی ایشان در شیرازه انقلاب اثرات ماندگاری بر جای گذاشت و این روز فرصتی شد تا نقش کلیدی و حیاتی استادان،معلمان و آموزگاران میهن اسلامی به عنوان معماران انسان ساز در پیشرفت مادی و معنوی میهنمان نمایان تر شود.

وی با اشاره به گسترش تهاجم فرهنگی غرب، مدارس و دانشگاه را سنگر و معلمان را سنگربانان خطاب کرد و گفت: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش، بینش، اعتلای توحید و معرفت دینی اهتمام می ورزند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش تبریک گفت و بیان داشت: گردش چرخ های تولید ، اقتدار اقتصادی، خودکفایی و رهایی از وابستگی به بیگانگان و تامین نیازهای اساسی میهن عزیزمان ثمره همت بلند و اراده پولادین و دستان توانمند کارگران است.

سردار شرفی کارگران را مجاهدان صبور و شریفی دانست که عاشقانه سختی ها و رنج های این عرصه را به جان خریده تا شکوه و عزت را برای مملکت خویش به ارمغان آورند.

این مقام عالی انتظامی افزود:درسالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، کارگران طلایه داران و پیش قراولان تحقق این اشعار بوده و این روز بهانه است برای تکریم این انسانهای زحمتکش که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب کارگران عزیز کرد.

نظر شما
پربیننده ها