در رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت 4

عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش توانمندی سامانه‌های ارتباطی با موفقیت انجام شد

عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانه‌های ارتباطی، در رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت 4 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴ - 20December 2013

عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش توانمندی سامانه‌های ارتباطی با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانههای ارتباطی، در بخش دیگری از رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت 4 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موفقیت انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان حسین چیتفروش سخنگوی چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت با اعلام خبر فوق اظهار کرد: سامانههای ارتباطی نیروی هوایی ارتش با استفاده از بسترهای امن شبکههای بی سیم و باسیم، انواع سامانه های تسهیلات پرواز تکن، ای اس آر، پی آی آر، کورس، گلاید و انواع سامانه های تاکتیکی سیار و اپروچ مأموریت های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

امیر چیتفروش افزود: با هدایت قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی رزمایش، تمامی سامانههای ارتباطی پست فرماندهی به حالت غیرفعال درآمد که با تلاش متخصصان و تدابیر صورت گرفته، پُست فرماندهی رزمایش به صورت واکنش سریع و در کمترین زمان ممکن جایگزین شد و هیچ گونه تأخیر و اختلالی در برنامههای پروازی و عملیاتی جنگندههای شرکت کننده در رزمایش به وجود نیامد.

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت 4 در ادامه با بیان این که ما به دنبال امنیت پایدار در منطقه هستیم گفت: افزایش حجم قدرت آتش و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت هوایی و زمینی یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش است و بخشی از اقتدار رزمی نیروی هوایی به معرض نمایش گذاشته می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار