امیر موسوی عنوان کرد

تیراندازی دقیق به اهداف متحرک در هوا و دریا و استفاده از سامانه‌های ارتقاء یافته در رزمایش نهاجا

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمایش بزرگ"فداییان حریم ولایت" دستاوردهای ارزشمندی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پی داشت.
کد خبر: ۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲ - 21December 2013

تیراندازی دقیق به اهداف متحرک در هوا و دریا و استفاده از سامانه‌های ارتقاء یافته در رزمایش نهاجا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "سید عبدالرحیم موسوی"، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه عمومی رزمایش "فداییان حریم ولایت4" گفت: از نگاه سامانه فرماندهی کل ارتش، این رزمایش نمره بسیار خوبی دریافت کرده است.

وی گفت: تا این لحظه تمامی اهدافی که برای چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت طراحی شده بود، با موفقیت حاصل شد و دستاوردهای ارزشمندی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پی داشت.

امیر موسوی افزود: ما در این رزمایش به دنبال اهدافی نظیر انتقال تجربیات پیشکسوتان به خلبانان و کارکنان جوان، تیراندازی دقیق به اهداف متحرک دریایی و هوایی و استفاده از سامانههای ارتقاء یافته به دست متخصصان نیروی هوایی بودیم.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تغییرات آب و هوایی در منطقه عمومی رزمایش خاطرنشان کرد: این تغییرات از برنامههای پیشبینی نشده رزمایش "فداییان حریم ولایت4" بود که جوانان از فرصت پیش آمده استفاده بهینه کردند.

وی با تأکید بر معنویتمحور بودن نیروی هوایی و شجاعت کارکنان این نیرو تصریح کرد: تجهیزات یک عامل مؤثر و تعیین کننده در عملیاتهای نظامی است و آنچه که در رزمایش "فداییان حریم ولایت4" مشهود بود این است که کلیه تجهیزات رزمی و سامانههای دفاعی ارتقاء یافته به دست متخصصان جهاد خودکفایی نهاجا و صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خوبی طراحی و ساخته شده، در این رزمایش به موفقیت مورد آزمایش قرار گرفتند.

نظر شما
پربیننده ها