در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر دانشگاه‌های شمال کشور؛

خبرنگار برتر جایزه‌اش را به شهدای مازندرانی خان طومان تقدیم کرد

هومن رمضانیان خبرنگار تسنیم در شهرستان بابلسر که در جشنواره روابط عمومی‌ها و خبرنگاران منطقه دو کشور در گرگان حائز رتبه برتر شد، تندیس خود را به خانواده شهید مدافع حرم " علیرضا بریری" تقدیم کرد.
کد خبر: ۸۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ - 29May 2016

خبرنگار برتر جایزه‌اش را به شهدای مازندرانی خان طومان تقدیم کرد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، هومن رمضانیان نماینده خبرگزاری تسنیم در شهرستان بابلسر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومیهای برتر دانشگاهها و پارکهای علم و فناوری گیلان، گلستان، مازندران و سمنان در سالن همایش خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان پس از کسب رتبه برتر در بخش خبر، تندیس این جشنواره را به شهدای گرانقدر مدافع حرم مازندران در خان طومان و خانواده شهید علیرضا بریری تقدیم کرد.

وی در این مراسم گفت: این تندیس برایم با ارزش بوده و با تمام وجودم آن را به شهدای مدافع حرم تقدیم میکنم.

رمضانیان هدف از این کار را تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و رزمندگان اسلام و انقلاب به ویژه شهدا و رزمندگان مدافع حرم برشمرد وگفت: در مقابل عزت نفسی که از شهدا دارم و داریم این کوچکترین کاری بود که میتوانستم در پاسداشت ارزشها و رشادتهای آن عزیزان انجامدهم.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بابلسر تاکید کرد: دشمن بداند و بخواند که با شهادت هر مدافع حرم میلیونها مدافع حریم اسلام و انقلاب در سراسر جهان متولد میشوند.

نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پارکهای علم و فناوری منطقه 2 کشور امروز در گرگان برگزار شد. در این جشنواره بخش روابط عمومیهای برتر 245 اثر از روابط عمومی دانشگاهها و پارکهای علم و فناوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد؛ که از این تعداد امروز از 11 روابط عمومی برتر تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها