برگزاری سی‌و‌یکمین نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری

سی‌ویکمین نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری سراسر کشور با حضور رییس حوزه هنری در شهر گردشگری سرعین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ - 17July 2016

برگزاری سی‌و‌یکمین نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، در مراسمی که در سالن اجتماعات هتل لاله سرعین اردبیل برگزار شد روسای مراکز استانی حوزه هنری گرد هم آمدند تا فعالیتها، سیاستگذاریها و رویکردهای حوزه هنری را در بخشهای مختلف مورد بررسی قرار دهند.

در آیین آغاز به کار این نشست که رئیس حوزه هنری به همراه معاونان و مسؤولان سازمان مدیریت و برنامهریزی، استاندار اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند در نوبت صبح مباحث و موضوعات مختلف به همراه تشریح عملکرد سال 94 و نیمرخ برنامههای سال 95 مراکز استانها، آسیبشناسی وضعیت آموزش و پژوهش و نحوه انتشار اخبار مراکز استانی، اقدامات معاونت اداری و مالی در زمینه ساماندهی احکام مدیران مراکز استانی به انجام رسید و معاون امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور نیز در این نشست موضوعات و مباحث مختلف را مطرح کردند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل در آیین آغازین نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری با قدردانی از حضور روسای مراکز استانها مسؤولان حوزه هنری اظهار کرد: امیدواریم دستاورد این حرکت مبارک برای همه استانها به ویژه استان اردبیل تولید آثار فاخر با حمایت جدی مسؤولان کشوری باشد تا هنرمندان این استان با برجستگی ارزشی و انقلابی بتوانند تولید آثار را داشته باشند.

امیر رجبی افزود: حوزه هنری با حمایت جدی از هنرمندان در بخشهای مختلف تولید آثار ورود پیدا کرده و توانستهایم باکیفیتترین محصولات را در حوزههای مختلف تولید و تقدیم مخاطبان کنیم که در بخشهای مختلف از این تولیدات استقبال کرده و نسبت به بهرهمندی بیشتر از این آثار ارزشمند مشتاقانه ورود پیدا میکنیم.

وی بیان کرد: نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری به مدت سه روز در شهر گردشگری سرعین برگزار میشود که امیدواریم مدیران، مسؤولان و تلاشگران این عرصه از خروجی این نشست بتوانند در تقویت تولیدات و برنامهها در ادامه سال استفاده کنند.

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، در حاشیه این نشست نمایشگاهی از افتخارات هنرمندان استان اردبیل در سطح بینالمللی به نمایش گذاشته شده و در کنار آن رونمایی از دو کتاب نیز با حضور مسؤولان کشوری و استانی به انجام رسید.

نظر شما
پربیننده ها