رئیس زاده:

تمام دستاوردها و پیشرفت‌های امروز ما به برکت دفاع مقدس است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: جامعه پزشکی کشور ما این افتخار را دارد که در طول هشت سال دفاع مقدس همپای رزمندگان در خط مقدم جبهه حضور داشت و این در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.
کد خبر: ۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ - 08January 2014

تمام دستاوردها و پیشرفت‌های امروز ما به برکت دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، یادواره سراسری پدران آسمانی جامعه پزشکی سراسری کشور، صبح امروز در سالن همایشهای بینالمللی رازی برگزار شد.

محمد رئیس زاده، رئیس سازمان جامعه پزشکی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف سازمان بسیج جامعه پزشکی در کشور ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین این سازمان است، اظهار داشت: گسترش روحیه جهاد و شهادت در بین جامعه پزشکی کشور یکی از وظایف اصلی و سازمانی بسیج جامعه پزشکی است.

رئیس زاده با اشاره به دستاوردهای امروز حوزه سلامت در کشور ابراز داشت: امروز دستاورد علمی در همه حوزه های سلامت کشور به برکت حضور و تجربه جامعه پزشکی در خط مقدم دفاع مقدس است.

وی در ادامه گفت: هر چه امروز داریم به برکت دفاع مقدس است که مردانی مرد پای در عرصه جهاد و شهادت گذاشتند و اثرات آن دوران همانند یک خورشید نورانی تشعشعات خود را همچنان بر جامعه پزشکی می تاباند.

 رئیس سازمان جامعه پزشکی کشور با تأکید بر اهمیت برپایی یادوارههای پدران آسمانی در سراسر کشور اظهار داشت: یکی از برنامه های سراسری که در طول سال به طور مداوم برای تزریق روحیه جهاد و شهادت در بین پرسنل این سازمان در نظر گرفته است با رویکرد تجلیل از فرزندان شهدای جامعه پزشکی است.

رئیس زاده با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این یادواره بیان کرد: چاپ خاطره و کتاب، تولید نرم افزارهای دفاع مقدس و دیدار با خانوادههای پزشکان حاضر در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از برنامههای این یادواره در نظر گرفته شده است.

وی با ابراز تأسف از تضعیف سازمان بسیج جامعه پزشکی در حوزه بازنشر و تولید خاطرات جنگ در دفاع مقدس گفت: متأسفانه علیرغم تولید آثار فاخری همچون نورالدین پسر ایران، دا و لشگر خوبان، جامعه پزشکی نتوانسته است اثر مورد اعتنایی را درباره حضور جامعه پزشکی در دفاع مقدس ارائه کند.

رئیس زاده با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا سابقه حضور جامعه سلامت و پزشکان متخصص در خط مقدم جبهه ها وجود نداشته است، افزود: جامعه پزشکی کشور ما این افتخار را دارد که در طول هشت سال دفاع مقدس همپای رزمندگان در خط مقدم جبهه حضور داشت و این در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت و متفاوت بودن جنگ هشت ساله کشور ما با رژیم بعثی عراق بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های دفاع مقدس از آن جهت بود که باب جهاد، مجاهدت و شهادت در آن باز شده بود که یکی از اعتقادات مهم شیعه به حساب میآید.

نظر شما
پربیننده ها