صبح امروز صورت گرفت

رونمایی نخستین پایگاه تخصصی شهدای جامعه پزشکی کشور

نخستین پایگاه تخصصی شهدای جامعه پزشکی کشور، صبح امروز با حضور یک‌صد تن از خانواده‌های شهدای جامعه پزشکی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸ - 08January 2014

رونمایی نخستین پایگاه تخصصی شهدای جامعه پزشکی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در حاشیه یادواره سراسری پدران آسمانی که صبح امروز در مرکز همایشهای بینالمللی رازی برگزار شد، نخستین پایگاه تخصصی شهدای جامعه پزشکی کشور با حضور دکتر طباطبایی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ و یکصد تن از خانوادههای شهدای جامعه پزشکی استانهای زنجان، سمنان، مازندران، قم، همدان و مازندران، رونمایی شد.

"سید نظام الدین طباطبایی" مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، پیش از رونمایی از این سایت، تظهار داشت: با برگزاری دو یادواره گذشته و دستیابی به نظرات و دیدگاههای 60 شهید جامعه پزشکی، تصمیم گرفتیم تا بانک اطلاعاتی از مشخصات شهدا و آثار و وصایای آنان ایجاد کنیم، بهطوری که هم اکنون 200 شهید جامعه پزشکی  را شناسایی کرده و اطلاعات مربوط به آنان در "سایت شهدا"  به آدرس http://shohada.bmtehran.ir ثبت و ضبط  شده است.

به گفته طباطبایی شهدای جامعه پزشکی در این سایت براساس عنوان شغلی (پزشک، داروساز و ...) تقسیم بندی شدهاند و مشخصات این شهدا در هر بخش قابل مشاهده می باشد.
 
وی افزود: بخشی برای دلنوشتههای علاقهمندان، در این سایت پیشبینی و امکان اضافه کردن و تکمیل اطلاعات شهدا برای خانواده های معظم آنان فراهم شده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار