اجمالی/ سردار نقدی در یادواره پدران آسمانی:

وصیت‌نامه شهدا سند انقلاب و نقشه راه برای رسیدن به قله‌های نهایی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راه و آرزوی شهدا همچنان در جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، گفت: خون شهدا امروز ثمر داده است و فرزندان آنان به صحنه آمده‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲ - 08January 2014

وصیت‌نامه شهدا سند انقلاب و نقشه راه برای رسیدن به قله‌های نهایی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در یادواره سراسری پدران آسمانی با اشاره به اینکه همه ارزشهای به دست آمده جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست، اظهار داشت: استقلال، آزادی، کرامت و افتخار پرچم اسلام که در نظام جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمده است، همه مدیون خون شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه راه و آرزوی شهدا همچنان در جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، گفت: انشاءالله در ادامه راه شهدا بساط آمریکا و رژیم صهیونیستی را با خون برمیچینیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه متأسفانه امروز عواملی خودفروخته با ترویج مادیگرایی سعی دارند ما را از مسیر شهدا منحرف کنند، بیان کرد: اگر دنبال امکانات دنیایی هم که باشیم در پرتو مبارزه با ظلم میسر میشود. خون شهدا امروز ثمر داده است و فرزندان آنان به صحنه آمدهاند.
 
سردار نقدی با بیان اینکه امروز بزرگترین اجتماع انسانی جهان برای خون یک شهید اتفاق میافتد، گفت: اربعین حسینی برای گرامیداشت یک شهید است، و راه شهیدان میدرخشد.
 
وی تصریح کرد: وصیتنامه شهدا سند انقلاب و نقشه راه برای رسیدن به قلههای نهایی است.
نظر شما
پربیننده ها