مدیر دارالقرآن کشور اظهار کرد؛

فعالیت‌های جزیره‌ای و تعصبات سازمانی مانع مهم فعالیت‌های مشترک قرآنی است

مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کشور با انتقاد بر اینکه اعتقاد راسخی برای فعالیت‌های مشترک قرآنی در جامعه وجود ندارد، گفت: فعالیت‌های جزیره‌ای و تعصبات سازمانی از موانع مهم فعالیت‌های مشترک است.
کد خبر: ۹۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ - 25August 2016

فعالیت‌های جزیره‌ای و تعصبات سازمانی مانع مهم فعالیت‌های مشترک قرآنی است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مهدی قره شیخ لو مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز در جمع کارشناسان قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش استان، با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی در ایران شاهد فعالیتهای گسترده قرآنی در جامعه بودیم که فاصله عمیق با قرآن در دوران پهلوی را تا حدود زیادی پر کرده بود، گفت: فعالیتهای قرآنی نظام جمهوری اسلامی با تراز آن و شرایط مطلوب فاصله دارد.

وی با بیان اینکه عمل ما باید مبلّغ رفتار و تبلیغ ما باشد، افزود: همه ما در معرض آفتهای مختلف قرار داریم و در آیات مختلف بر تهدید نفس و شیطان اشاره شد.

مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کشور با انتقاد بر اینکه اعتقاد راسخی برای فعالیتهای مشترک قرآنی در جامعه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فعالیتهای جزیرهای و تعصبات سازمانی از موانع مهم فعالیتهای مشترک است.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر یاد بگیریم که در کنار یکدیگر از توانمندیهای مشترک برای دستیابی به اهداف استفاده کنیم، تازه در اول راه هستیم که باید مسیر را طی کنیم.

قره شیخ لو از کمکاری قرآنی و فرهنگی در جامعه خبر داد و با بیان اینکه در قبل از انقلاب، دستیابی به رادیو و تلویزیون و نهادهای مختلف به عنوان آرزوی ما برای تحقق خواستههای دینی بود، اظهار کرد: در زمان کنونی و وجود توانمندیهای مختلف هنوز به اهداف مورد نظر نرسیدیم.

مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سهم قرآن در فضای مجازی اندک است و تصورات سنتی از فعالیتهای قرآنی باید جای خود را به استفاده از ابزار و شیوههای نوین بدهد، گفت: برگزاری جلسات مشترک بین دستگاههای قرآنی در مازندران جای تقدیر است و میتواند الگویی برای سایر استانها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها