بزرگترین رزمایش علمی «شهید میرحسینی» در سیستان و بلوچستان برگزار شد

بزرگترین رزمایش علمی «شهید میرحسینی» همزمان با گرامیداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ - 03February 2022

بزرگترین رزمایش علمی شهید میرحسینی در سیستان و بلوچستان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، بزرگترین رزمایش علمی «شهید میرحسینی» همزمان با گرامیداشت دهه فجر، با هدف عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

«محمدعلی تاجی» مدیر مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان، ضمن عرض خیر مقدم و درود به ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این برنامه منسجم و یکپارچه به همت موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و همکاری رده‌های خدمتگزار استان در امر تعلیم و تربیت شامل؛ بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شده است.

تاجی افزود: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه، در این رزمایش ۲۰ هزار بسته کمک آموزشی، لوازم‌التحریر، کوله‌پشتی و سایر اقلام فرهنگی برای توزیع بین دانش‌آموزان تهیه شده است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر با ساخت مدارس و تجهیز آن‌ها کمک خیلی خوبی به آموزش و پرورش کرده است و در حوزه مسائل علمی آموزشی نیز این را وظیفه خود می‌دانیم که به کمک آموزش و پرورش بیاییم و با توزیع بسته‌های آموزشی، گام‌های مهمی در راستای برقراری عدالت آموزشی برداریم.

سرتیپ دوم پاسدار «عوضعلی فقیری» معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: جهاد علمی همه‌جانبه و جوشاندن چشمه‌های دانش و عبور از مرز‌های آن برای تولید دانش و فناوری‌های نوین و تمدن‌ساز و اقتدارآفرین، با میدان‌داری جوانان مهمترین هدف بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم و حائز اهمیت و یکی از اهداف مهم آن، پرچم‌داری در رستاخیز علمی و پژوهشی است.

سردار فقیری خاطرنشان کرد: پیش‌برندگی جهاد و امیدآفرینی با محوریت جوانان به‌عنوان محور اصلی علم و پژوهش بوده که وظیفه بسیج پیش‌برندگی و پیش‌روندگی و کمک به مدیران جمهوری اسلامی در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری است.

وی با اشاره به رسالت‌های آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین رسالت‌هایی که آموزش و پرورش بر عهده دارد، تربیت جوانان و نوجوانان و کمک به تقویت بنیه علمی کشور با تقسیم کار در بین اقشار بسیج مبنی بر نقشه جامعه فعلی کشور است که این‌ موضوعات تدوین شده و با کمک سایر نهاد‌ها در حال انجام است.

سرتیپ «فقیری» بیان کرد: اقدامات موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام در توزیع بسته‌های فرهنگی از لحاظ ارزش علمی برای استان ما بسیار مهم است و به لطف خدا سعی شده تا با تمام توان، به آموزش و پرورش کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار