آرشیو سایر اخبار

افق جدید شهرداری تهران در توسعه فعالیت‌های قرآنی با هوش مصنوعی

شهردار تهران با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران در جهت مردمی کردن فعالیت‌های قرآنی گفت: با برگزاری محافل ویژه قرآنی در سطح شهر و استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین تلاش می‌کنیم تا افق جدیدی را برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و خدمت به آن در متن جامعه انجام دهیم.

حضور بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه همزمان با ایام نوروز

حجت‌الاسلام «موسوی متقی» از حضور ۶ میلیون ۸۰۰ هزار زائر همزمان با ایام نوروز سال ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ۴۲۵ امامزاده در کشور امکان استقرار زائر را دارند که جمعا ۵ هزار و ۴۸۹ باب اتاق را شامل می‌شود که بر اساس آماری که از استان‌های مختلف کشور به‌دست ما رسیده است، از ۲۸ اسفند تا پایان پنجم فروردین، حدود ۲۰۰ هزار نفر شب در زائرسرا‌ها اسکان داشته‌اند.

نظریه‌پردازی اقتصادی در شعار سال ۱۴۰۳/ تحقق نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه نجات اقتصاد است

حجت‌الاسلام کشوری با بیان اينکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار سال ۱۴۰۳ با تاکید بر نقش مردم، یک نظریه‌پردازی در زمینه اقتصاد را مطرح کرده‌اند، گفت: تحقق نگاه رهبر انقلاب در مسئله شعار سال، راه نجات اقتصاد است. 

نگاهی به یک قیاسِ آوانگارد

وضعیت نامطلوب آگاهی عمومی در کشور به طور مشخص محصول انحطاط و کژکارکردیِ رسانه‌هاست. در این میان انگشت اتهام را صرفا باید به سمت فعالان سیاسی و رسانه‌ای نشانه گرفت.
1 صفحه
پربیننده ها