آرشیو سایر اخبار

تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرز‌های مشترک دریایی

سردار گودرزی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان در مرز‌های مشترک دریایی با کشور کویت، گفت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

جنایات منافقین کمتر از جنایات امروز غزه نیست

وکیل شکات پرونده گفت: اتفاقی که در این چهل و چند سال گذشته در ایران به دست جنایتکاران تروریست سازمان مجاهدین خلق رخ داد کمتر از آن چیزی نیست که امروز در غزه می‌بینیم. ما با افرادی مواجه هستیم که حد اعلای جنایت و خیانت را در مورد کشور خود و منافع ملی خودشان به کار بردند.

باید به فراجا در اجرای طرح نور کمک کنیم

رئیس قوه قضاییه گفت: پلیس نمی‌تواند بگوید، چون دستگاه‌های مسئول در امر اقتصادی به وظایف خود عمل نکرده‌اند، پس من هم در مقابله با سرقت، به مسئولیت خود عمل نمی‌کنم! 

محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند

حجت‌الاسلام منتظری با تاکید بر لزوم صدور احکام جایگزین حبس متناسب با جرم و در چارچوب قانون گفت: محاکم در صدور این نوع از احکام، اصل پیشگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری را در دستور کار قرار دهند.

حجاب و عفاف از نگاه ادیان الهی

با نظری گذرا و اجمالی در تعالیم ادیان قبل از اسلام به‌خوبی روشن می‌شود که نه‌تنها بحث حجاب و عفاف در این ادیان مطرح بوده، بلکه یکی از واجبات تأکید شده است.

کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

سرتیپ دوم پاسدار «الله‌بداشتی» با بیان اینکه کارگران در هفته بسیج کارگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند، گفت: با تلاش‌هایی که بسیج کارگری برای کاهش هزینه و افزایش تولید انجام داده، قیمت تمام شده محصولات آلیاژی در فولاد مبارکه اصفهان، کاهش یافته است.
1 صفحه
پربیننده ها