آرشیو سایر اخبار

عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: عملیات وعده صادق لذت‌بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است. به این اقتدار که ثمره هدایت‌های امامین انقلاب، ازخودگذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم.

تاریخچه نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب/ بیشترین شعارها مربوط به کدام موضوع است

نامگذاری سال‌ها در ایران به‌طور رسمی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و اولین بار در پیام نوروزی سال ۱۳۷۸ رخ داد. در آن سال معظم‌له عنوانی را برای آن سال انتخاب کردند و پس از آن این نام‌گذاری به شکل یک سنت همه‌ساله تکرار می‌شود.

امام خامنه‌ای: تشکیل هر مجلس جدید برای کشور یک سرمایه است/ نمایندگان جدید مراقب باشند فضای سیاسی کشور تلخ نشود

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است و برای کشور یک سرمایه با ارزش است، فرمودند: نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: حرکت ارتش در مسیر فتح قله‌های هنری/ اسلام حامی هنر فاخر و اصیل است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: دین اسلام حامی و پشتیبان هنر فاخر، اصیل و پاک است و این موضوع موجب افتخار تمام کسانی است که به دینی متدین هستند که مبلّغ هنر‌های فاخر، مسئله‌محور و پیام‌رسان است.

حفظ نظام با انتخاب اصلح 

تکلیف همه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی است و این حفظ نظام در شرایط موجود با حضور در پای صندوق رای و با انتخاب اصلح تحقق پیدا می‌کند.

امام خامنه‌ای: هرکس ایران را دوست دارد باید در انتخابات فعال باشد/ خودسوزی افسر آمریکا نتیجه سیاست‌های غرب در ماجرای غزه است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است، فرمودند: ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین‌کننده کشور حضور دارند کشور را نجات دادیم و پیش بردیم.

امام خامنه‌ای: آشکار شدن ادعای غرب درباره حقوق بشر در غزه/ «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» راه غلبه بر مشکلات است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» بود و در آینده نیز راه غلبه برمشکلات استمرار همین تفکر است.

حجت‌الاسلام مصلحی: تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات/ خبرگزاری دفاع مقدس در ترویج فرهنگ مقاومت نقش محوری دارد

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به مقاومت رزمندگان فلسطینی در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی، گفت: مقوله‌های تربیتی دفاع مقدس باید به دنیا معرفی شود.
1 صفحه
پربیننده ها