آرشیو سایر اخبار

تفاوت فاحش فیلمسازی آوینی با سینمای متعارف / افسوس که دانشگاه از آوینی غافل است

مرتضی شعبانی گفت: افسوس می‌خورم که چرا دانشگاه‌ها از شهید آوینی استفاده نمی‌کنند؛ منابعی از ایشان وجود دارد و تجربیات‌شان مکتوب شده اما استفاده نمی‌شود، ای کاش در کنار دیگر مواد درسی که وجود دارد، از آن‌ها استفاده می‌شد.

بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی

کارگردان تئاتر خیابانی لکه‌های پاک گفت: نمایش خیابانی لکه‌های پاک تا سوم اردیبهشت در صحن سبزه میدان زنجان به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای ۷۶ در حرم مطهر امام رضا (ع) می‌پردازد.

رویکرد اساسی جشنواره امام رضا (ع) مردمی شدن است/ استقبال هنرمندان چشم‌گیر بود

قائمیان با اشاره به استقبال چشم‌گیر هنرمندان از دوره جدید جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: رویکرد اساسی مدیریت جدید در برگزاری جشنواره بین‌‌المللی امام رضا (ع) برگزاری این جشنواره با رویکرد مردمی است تا جشنواره‌های رضوی مردمی‌تر از همیشه باشد.

نقش رادیو بیشتر از گذشته است/ رادیو در ایران وارد ۸۴ سالگی می‌شود

بخشی‌زاده با بیان اینکه رادیو در ایران وارد ۸۴ سالگی می‌شود، گفت: رادیو رسانه‌ای قدرتمند برای پاسخگویی به انواع نیاز‌های ارتباطی بشر است، به ویژه نقش این رسانه در اطلاع‌رسانی، انتشار آگاهی‌های عمومی، پخش موسیقی و ایجاد فرصت‌های تفریحی و پر کردن اوقات فراغت خیلی چشمگیرتر و بیشتر از گذشته شده است.

ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند

سید کلیم اصغر با بیان اینکه در نمایشگاهی که در تهران برگزار می‌شود، مردم با ذوق و شوق شرکت می‌کنند و کتاب می‌خرند و من این کیفیت حضور مردم را در جاهای دیگر ندیده‌ام، گفت: ایرانیان همیشه کتاب را دوست داشته‌اند. با وجود وسایل الکترونیکی و کتاب الکترونیک و کتاب صوتی و پیشرفت اینترنت که باعث شده در جاهای دیگر کتاب را از این طریق بخوانند، ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند.

هند در نمایشگاه کتاب تهران فرهنگ خود را به ایرانیان معرفی می‌کند

یک دانشجوی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه جواهر لعل نهرو گفت: حضور هند به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران، فرهنگ هند را به ایرانیان معرفی می‌کند. وقتی من به ایران آمده بودم متوجه شدم که ایرانیان هندی‌ها را بسیار دوست دارند. ما رابطه‌ای عمیق، دوستانه و صمیمانه داریم و این فرصتی است که ایرانی‌ها با محیط و فرهنگ هند بیشتر آشنا شوند.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف با حضور وزیر ارشاد

حجت‌الاسلام عادل از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف خبر داد و گفت: این نمایشگاه که با مشارکت ۳۹ شرکت دانش‌بنیان و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد، ارائه فعالیت‌های سازمان اوقاف برای اطلاع عموم مردم است.
1 صفحه
پربیننده ها