آرشیو سایر اخبار

امام خامنه‌ای: هرکس ایران را دوست دارد باید در انتخابات فعال باشد/ خودسوزی افسر آمریکا نتیجه سیاست‌های غرب در ماجرای غزه است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است، فرمودند: ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین‌کننده کشور حضور دارند کشور را نجات دادیم و پیش بردیم.

تا آخر ایستاده‌ایم

دشمن هر چه قدر قوی باشد در مقابل اتحاد و همبستگی یک ملت مومن، انقلابی و شجاع کاری از پیش نخواهد برد، چون قدرت یک کشور بیشتر از آنکه به تسلیحات نظامی وابسته باشد بیشتر به اقتدار مردم متکی است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰ نقطه دنیا/ رئیس جمهور سخنران اصلی راهپیمایی است

قنبری با اعلام جزئیات برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: یوم الله ۲۲ بهمن در ۷۰ کشور و ۱۴۰ نقطه دنیا برگزار خواهد شد؛ همچنین ۷ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش خواهند داد.

عوامل دشمنی غربی‌ها با انقلاب اسلامی

پيروزی انقلاب اسلامی ایران از یک سو موج شوق و اميدواری را در ميان مسلمانان و مستضعفين جهان برانگيخت و از سوی ديگر معادلات سياسی استكبار را در ادامه سياست سلطه و تقسيم استعماری جهان به هم زد.

امام خامنه‌ای: «بعثت» بزرگترین و مبارک‌ترین حادثه تاریخ/ مصیبت غزه، مصیبت بشریت است/ نظم باطل کنونی جهان از بین خواهد رفت

رهبر معظم انقلاب اسلامی، بعثت نبوی را باعث رشد و سعادت دنیوی و اخروی خواندند و با اشاره به حوادث تلخ غزه فرمودند: مصیبت غزه، مصیبت بشریت است و نشان می‌دهد نظم کنونی جهانی کاملاً باطل و غیرقابل دوام است و از بین خواهد رفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی: جایگاه ممتاز امروز کشور متاثر از تفکرات انقلاب اسلامی/ مردم پای نظام و انقلاب مقتدرانه ایستاده‌اند

ابوترابی گفت: جایگاه امروز کشورمان در موفقیت در عرصه‌های مختلف نشات گرفته از تفکرات انقلاب اسلامی است و بسیاری از مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد می‌کنند با بهره‌گیری و تکیه به آرمان‌های انقلاب یکی پس از دیگری مرتفع می‌شوند.

حضور غیرمنتظره امام خمینی (ره) در یک بیمارستان بعد از استقبال «۱۲ بهمن»/ تشکر ویژه امام از یک رکن ارتش طاغوت

پس از ورود حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به تهران، نیروی هوایی ارتش در اولین گام‌های مثبت خود برای همراهی با مردم در استقبال باشکوه و تاریخی از امام امت، جهت حفظ نظم و امنیت در فرودگاه «مهرآباد» با همه مخاطراتی که وجود داشت، گام برداشت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن عرصه نمایش عزم، اقتدار و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را عرصه نمایش عزم، اقتدار و مقاومت ایرانیان در برابر دشمنان برای تداوم انقلاب و تحقق ایران قوی دانست.
1 صفحه
پربیننده ها