آرشیو سایر اخبار

روسیه: بیش از ۵۰ هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته شده است/ چین: شاهد فاجعه انسانی در غزه هستیم

اوضاع وخیم نوار غزه بار دیگر در دستور کار ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت و نمایندگان روسیه، چین و الجزایر از وخامت اوضاع غزه گفتند اما آمریکا با حمایت از اسرائیل، توپ را همچنان به زمین حماس انداخت.

روایتی کمتر شنیده شده از نقش «حاج قاسم سلیمانی» در عملیات مرصاد

کمتر کسی هست از نقش حاج‌ قاسم سلیمانی در آزادسازی شهر‌های اسلام‌آبادغرب و کرندغرب شنیده باشد، زمانی که هنوز این دو شهر در تصرف منافقین بود و به مدد دلیرمردانی همچون حاج‌ قاسم نقشه شوم فروغ جاویدانشان به غروب بی‌فرجام تبدیل شد.

سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است

پزشکیان با بیان اینکه سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است، گفت: پایبندی به قانون، صداقت، پاک‌دستی، راست‌گویی، حُسن شهرت، باور به سیاست‌های کلّی، باور به قانون برنامه و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی از معیارهای انتخاب اعضای کابینه است.

عملیات مرصاد؛ از حضور ۶ برادر به دستور پدر تا روایت محسن رضایی از رصد تحرکات منافقین

عملیات مرصاد با رمز مقدس یا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ برای مقابله با حرکت خیانت‌بار منافقین و بازپس­‌گیری مناطق اشغال شده کشور در خطوط جبهه میانی جنگ با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبانی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی انجام شد.

ارتش در عملیات مرصاد دوزخی از شراره‌های آتش برای منافقین ساخت

در بیانیه ارتش به‌مناسبت پنجم مرداد، سالروز عملیات مرصاد و حماسه شهدای قهرمان پدافند هوایی در سایت سوباشی آمده است: واکنش سریع بالگرد‌های هوانیروز و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، با نقش آفرینی کلیدی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، دوزخی از شراره‌های آتش را برای منافقین ساخت.

حماس فیلم جعلی منتسب به خود درباره المپیک فرانسه را رد کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، فیلم ساختگی منتسب به این جنبش که در آن فردی با پوشیدن چفیه فلسطینی و پیراهنی که بر روی آن پرچم فلسطین نقش بسته، فرانسه را به دلیل شرکت ورزشکاران رژیم اسرائیل در المپیک به انجام فعالیت‌های تروریستی تهدید می‌کند، رد کرد.

شهدای سوباشی حماسه عاشورایی آفریدند

امیر «اسدی» با اشاره به اینکه تعداد شهدای سایت رادار سوباشی می‌توانست کمتر از این تعداد باشد اما رزمندگان ما ایستادند و در نهایت حماسه عاشورایی آفریدند، گفت: در این عملیات ۱۶ فروند هواپیمای دشمن ساقط شد.

شهید «صیاد شیرازی» خواب پریشان منافقین را به «غروب نابودی» تبدیل کرد

خیانت‌های «بنی‌صدر» در ابتدای جنگ تحمیلی به برکناری «صیاد شیرازی» منجر شد؛ اما پس از عزل بنی‌صدر و فرار وی از کشور، این فرمانده دلاور ارتش دوباره به ارتش بازگشت و هنگام حمله منافقین به کشور، اسلحه به دست گرفت و با حضور خود در عملیات «مرصاد»، خواب پریشان منافقین را به «غروب نابودی» تبدیل کرد.
1 صفحه
پربیننده ها